Hétről hétre újabb termékek árát csökkenti a Lidl

Lidl
Vágólapra másolva!
A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc évek óta közismerten azon dolgozik, hogy a magyar emberek számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Ennek szellemében idén januártól a Lidl a beszerzési árak csökkenéséből adódó, valamint azon is túlmutató árelőny azonnali továbbadásával több száz termék árát mérsékelte, s ezt a jövőben is folytatni kívánja. A csökkenés mértéke akár a 29%-ot is elérheti, de számos esetben 20% felett mérséklődtek az árak.
Vágólapra másolva!

Ahogy arról korábban is írtunk, a piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc – reagálva a fogyasztói igényekre és a piaci változásokra – az év elejétől folyamatos árcsökkentésbe kezdett, melynek köszönhetően számos alapvető élelmiszer, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek is olcsóbbak lettek.

A Lidl vásárlói felé való elköteleződését és felelősségét bizonyítja, hogy nem azért tudnak vásárlóik számára nagyon kedvező árakat és kedvezményeket adni, mert a kiskereskedelmi árverseny miatt lejjebb mentek az árak, hanem beszállítóik engedtek a beszállítási árakból, ám a piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc nem tartotta magánál ezt az árcsökkenést, hanem teljes egészében a vásárlóinak engedte át.

Ennek eredményeképpen valóban mérséklődtek a bolti árak (csaknem 400 termék árát mérsékelte idén a vállalat), ami elnézve a másfél éve tartó drágulási folyamatot, meglehetősen jó hír a mindennapi bevásárlással is egyre inkább küszködő magyarságnak.

Az érintett termékek között számos alapvető élelmiszer és a vásárlók által közkedvelt áru is megtalálható.

Az intézkedésnek köszönhetően a tej- és tejtermékek esetében többek között többféle vaj, sajt és tejföl, különböző kenyerek és péktermékek, de a rizs, a baromfi rudacska és a vegyes virágméz mellett a száraztészták, a szendvicsfeltétek, a fűszerek, tisztító- és tisztálkodószerek, babaápolási termékek és gyümölcslevek között is megtalálhatóak az árcsökkentett termékek között.

A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc évek óta közismerten azon dolgozik, hogy a magyar emberek számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani. Forrás: Lidl

Egyes árucikkek akár 29 százalékkal olcsóbban is megvásárolhatóak, de átlagosan mintegy 10 százalékkal kerülnek kevesebbe: ez pedig jelentős megtakarítást, könnyebbséget jelenthet a magyar családoknak.

Az árcsökkenést tovább folytatja a Lidl a hazai áruházaiban, hétről-hétre újabb termékek kerülnek alacsonyabb áron a diszkontlánc polcaira, s törekvéseiket jól példázza, hogy egy, a közelmúltban publikált felmérés szerint a Lidl lett a legolcsóbb hazai FMCG-hálózat idén.

A vállalat stratégiai célja, hogy tovább bővítse árcsökkentett termékeinek körét, és az eddigieknél is erősebben álljon a magyar háztartások, családok mellett, akik számára a különféle akciók és kedvezmények az elmúlt időszakban még inkább felértékelődtek.

Idén mintegy 400 terméke árát mérsékelte már a vállalat. Forrás:Lidl / Gordon Eszter

A hetente változó akciók mellett a Lidl digitális hűségprogramja, a Lidl Plus további 10-12 kedvezményre jogosító kupont, kaparós nyereménykártyákat és egyéb extra kedvezményeket kínál fogyasztói számára, hiszen hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca évek óta azon dolgozik, hogy a magyar emberek számára a lehető legjobb árakat tudja biztosítani üzleteiben.