Induló rádió az Origo Media Group portfóliójában

Vágólapra másolva!
Három vadonatúj csatornával, újszerű és hiányt pótló zenei kínálattal és formabontó hirdetési lehetőségekkel indul az RCKO.fm rádió.
Vágólapra másolva!

Forrás: [origo]

Az Origo Media Group folyamatosan törekszik arra, hogy piacvezetőként folyamatosan új és izgalmas trendeket állítson fel a magyar digitális médiapiacon. Ezen törekvés újabb állomásához érkeztünk az RCKO.fm elindulásával - mondta Vaszily Miklós az Origo Zrt. vezérigazgatója.

Az Origo és partnere az RCKO Radiocity Zrt. - mely mögött a Superman néven ismert média szakember Erdélyi Zsolt, Horváth Attila (Füge) reklámszakember és az Internet, az digitális média világát jól ismerő Novák Péter áll - közös vállalkozása RCKO.fm márkanév alatt, a tesztidőszak lezárultával a napokban indult el.

A RCKO.fm - kellően szélesen értelmezve - három különböző zenei stílust képvisel: a rockot, a diszkót és az elektronikus zenét. Ezen zenei alapokra épülnek majd a szöveges tartalmak - elsősorban közéleti, kulturális témák -, mégpedig a területeket jól ismerő szakemberek közreműködésével. A műsorvezetők között van Lévai Balázs, aki több elismert kulturális és zenei műsort (mint például a tévében futott egykori Dob és Basszus) is jegyez illetve Müllner Dóra és Erdélyi Zsolt is.

Novák Péter elmondta, hogy hiányzik a piacról a komplex online zenei tartalomszolgáltatás, ezért helye van egy ilyen, az igényes zenét, a közéleti, kulturális tartalmakat ötvöző rádiónak. Elsősorban a három zenei irányzatot követő, véleményvezér, városi lakosokat célozzák meg, s ebben a körben egy stabil, növekvő hallgatottsággal számolnak. Amellett, hogy interneten vagy a mobiltelefonon rádiózni szerető hallgatókat gyűjtenek, a tervek szerint a szolgáltatás az okostévéken, hibridTV szolgáltatáson keresztül is elérhetővé fog válni rövidesen.

Az alapvetően a reklámbevételekre építő vállalkozás médiaértékesítését az Origo Media Group végzi. Az RCKO.fm teljesen újszerű módon kezeli hosszútávú kereskedelmi partnerkapcsolatait, a "spanok, félspanok és nagybácsik" márkákáit nem csak önmagában hirdetni, hanem "imádni" fogják és egészen új struktúrában és formában ötvözik a rádiós, webes reklámfelületeket további városi eseményekkel kombinálva - nyilatkozta Kozári István, az Origo kereskedelmi és kommunikációs igazgatója.