A panaszokra nem reagáló biztosítókat bírságolt a PSZÁF

Vágólapra másolva!
Három biztosítót száz-százezer, míg egyet kétszer százezer forintra bírságolt a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF), elsősorban a fogyasztói panaszok nem megfelelő kezelése miatt.
Vágólapra másolva!

Az Aegon, a Groupama-Garancia, a Generali Providencia, valamint az Allianz biztosítókat egyaránt 100-100 ezer forint fogyasztóvédelmi bírsággal sújtotta a PSZÁF. Az indok minden esetben az volt, hogy az ügyfél a panaszára nem kapott választ az adott biztosítótól. A Groupama-Garanciára egy másik 100 ezer forintos bírságot is kiszabott a PSZÁF. Ennek indoka pedig az ügyfelek, valamint a felügyelet ellentmondásos tájékoztatása volt.