Vágólapra másolva!
A kis- és közepes vállalkozások (kkv-k) 88 százaléka tervezi új termék, vagy szolgáltatás bevezetését 2009-ben - derül ki a Marketing Commando egyik felméréséből.
Vágólapra másolva!

A február első két hetében készített internetes felmérés során a válaszadó kiscégek 71 százaléka 1-3 újítást, 13 százalékuk 4-10, míg 4 százalék 10-nél több újdonság bevezetésére készül, és mindössze 10 százalék azoknak az aránya, amelyek nem rukkolnak elő újítással.

A Marketing Commando közölte: a kutatásuk eredménye egybevág a K and H Bank által 2009. február elején közölt bizalmi index következtetésével, amely rámutat, hogy a válság okozta innovációs kényszer miatt a kkv-k 72 százaléka tervez termékfejlesztést, valamint foglalkozik új piacok meghódításával.

A Marketing Commando felmérése kimutatta: a magyar szakemberek és vállalkozások innovációs készsége világszínvonalú, ugyanakkor az újdonságok bevezetésében tudáshiánnyal küzdenek, ami miatt az újítások többsége méltatlanul kudarcba fullad.