Az 1860 méter hosszú Megyeri híd északon, Budakalász és Újpest között ível át a Dunán, az M0-ás autóút részeként. A 62 milliárd forintos híd építése két éve kezdődött. A hidat úgy tervezték, hogy az irányonkénti két-két sáv mellett az átlagosnál szélesebb leállósávok, valamint az egyik oldalon kerékpárút, a másikon gyalogút is elférjen. Bár a Megyeri híd a Szentendrei-sziget fölött épült, környezetvédelmi okok miatt szóba sem került a szigeti leágaztatás.
A tervek szerint a forgalom számára augusztus végén adják át a hidat. Az Északi M0-ás híddal kapcsolatban nagy kérdés, hogy valójában mekkora segítséget nyújt majd a dugók feloldásában a fővárosnak. Ugyanakkor mennyire tehermentesíti az Árpád hiat. A szakemberek attól tartanak a forgalom nagy része Békásmegyerre és Óbudára terelődik, így várhatóan a szentendrei út mégjobban terhelt lesz.
A híd műszaki átadása augusztus végére várható , addig azonban még hátra van a szigetelése, az aszfaltozása, a korrózióvédelem, és a díszkivilágítás kiépítése.