Igaz szeptemberben 1,4 százalékkal több, 106 049 autó készült, ez azonban nem tekinthető irányváltásnak, mert tavaly szeptemberben 20,8 százalékkal esett vissza a gépkocsi-gyártás. Míg 1990 és 2000 között átlagosan 1,45 millió, sőt 1999-ben 1,97 millió személygépkocsit gyártottak Olaszországban, 2001-ben már csak 1,27 milliót.
Az export sem alakult kedvezően: szeptemberben 54 173 autót, az év első kilenc hónapjában 420 010 autót adtak el külföldön, 1,9 illetve 7,3 százalékkal kevesebbet. A válságos helyzetbe került FIAT piaci részaránya január-szeptemberben Olaszországban 31,1, Nyugat-Európában 8,2 százalék volt. Szeptemberben azonban már csak 28,8 illetve 7,3 százalék. A torinói központú autógyár néhány új modell - Stilo Sw, Ulysse II, Phedra, Thesis - bevezetéséhez fűz reményeket.
Korábban:
Az EU engedi, a GM elítéli a Fiat állami megsegítését
(2002. október 16.)
A FIAT miatt lett veszteséges a General Motors
(2002. október 15.)