Az olasz részleg mennyiségi eladásainak csökkenése semlegesítette a cég saját hálózatában elért növekedést, közölte az Audi részvényeseivel éves közgyűlésén. Az autógyár az első fél évben saját kereskedői láncolatában 383 500 autót adott el, 4 százalékkal többet, mint egy évvel korábban.
Az idei cél változatlanul a tavalyi értékesítési rekord megismétlése mondta a cég elnöke, Martin Winterkom. Tavaly több mint 726 ezer Audi márkájú gépkocsit értékesítettek világszerte. A cég adatai szerint a németországi eladások az idei első fél évben 2,7 százalékkal 126 ezer autóra, a fő tengerentúli piacnak számító Egyesült Államokban 2,3 százalékkal 42 ezerre csökkent.
Korábban:
Az Audi is a Bayern München szponzora lesz
(2002. április 4.)
Az Audinak nem ártott az iparági lassulás
(2002. február 28.)
Nem hiányzik a könyvtárából?