A tavalyi első negyedéves EBITDA eredmény 7,6 millió dollár volt. A legnagyobb növekedést a cégcsoporton belül a helyi kábeltévé adásokat bonyolító Entertainment Group érte el, 25 százalékos növekedéssel, míg az internetes szolgáltatásokért felelős Online Group 28 százalékkal tudta csökkenteni a veszteségét, ezzel közelebb kerülve a 2002-re kitűzött nulszaldós szinthez - írja a PRNewswire.
A cégcsoport bevétele 66 millió dollár volt az első három hónapban, egymillió dollárral több, mint a tavalyi. A nettó veszteség 9,4 millió dollár volt.
A Playboy nyomtatott termékekért felelős részlege a tavalyi 0,8 millió dolláros veszteségét idén az első negyedévben 0,1 millió dollárra csökkentette. Ennek a csoportnak a bevétele 8 százalékkal csökkent tavalyhoz képest. A 22 százalékkal alacsonyabb eladási szint szakértők szerint annak köszönhető, hogy a Playboy kevesebb különkiadást étrékesített az Egyesült Államokban.
A nemzetközi színtéren is gondjai vannak a Playboy magazinnak - írja a Bloomberg. Németországban a Bauer Verlag kiadó hétfőn bejelentette, hogy beszünteti a Playboy magazin német kiadását, mert egy saját férfi-magazinnal kíván piacra lépni. A Bauer konkurense, a Hubert Burda Media GmBH jelenleg tárgyalásokat folytat a Playboy Inc.-el. A Burda on-line cége, a Tomorrow Focus AG, már átvette a német Playboy magazin internetes kiadását.
(Üzleti Negyed)
Vetkőző Enron-dolgozók a Playboyban
(2002. március 26.)