MITŐL SZERETHETŐ EGY MUNKAHELY?

Vágólapra másolva!
Új kategóriaként jelent meg a munkaerőpiacon a Szerethető munkahely cím, melynek 2018-as díját a vezető ingatlanközvetítő cégek közül elsőként és idén egyedüliként a SMART Ingatlan nyerte el. Cikkünkben arra voltunk kíváncsiak, hogy egy ingatlanközvetítői franchise hálózat miként válhat szerethető munkahellyé.
Vágólapra másolva!
Forrás: SMART ingatlan

„Számunkra a cím egy külső megerősítés, hogy jó irányba haladunk, hiszen 20.000 független szavazó által nyerhettük el. Ez azt jelenti, hogy mostanra már nem csak mi érezzük a cégen belül, hogy szerethető munkahelyen dolgozunk, hanem külső szemmel is látható.” – válaszolta kérdésünkre Maródi Szabina, a SMART Ingatlan Kft. HR szakértője. - „Az interjúk során jellemzően visszatérő indok, hogy a pályázó azonosul cégünk szellemiségével, brandünk image-vel és fiatalos kisugárzásával.”

Soha nem élt és dolgozott együtt ilyen sok és ennyire különböző generáció egy időben. Ennek a jelenségnek és a munkaerőpiaci változásoknak megfelelően indult el a SMART Ingatlan újgenerációs HR stratégiája.

A legfontosabb felismerésünk a munkavállaló és a munkáltató egymásra találásában, hogy az újabb, Y és Z generációt teljesen máshogy és máshol lehet megszólítani. A legújabb generációk megjelenése a munkaerőpiacon magával hozta a digitalizációt és a social media erejét a toborzásban és a munkakeresésben is.”- folytatta Maródi Szabina – „Mindennek köszönhetően a klasszikus álláshirdetéseken túl, a jelölteknek lehetőségük van megismerkedni a cégekkel és betekinteni az ott dolgozó emberek mindennapjaiba. Ez már kellően átfogó képet ad a megfelelő döntéshez.”

Az aktuális piaci trendeknek megfelelően, a munkáltatói márkaépítés mellett a SMART Ingatlan számára kiemelt jelentőségű a dolgozói élmény és elégedettség maximalizálása. Ennek érdekében több lépcsős integrációs folyamatot vezettek be, központi képzési rendszerrel segítik az értékesítőket minden karrier szinten. A motiváló munkahelyi környezet megteremtésére egységes irányelvek szerint, fiatalos, letisztult stílusban kerülnek kialakításra irodáik. A munkahelyi kultúra szerves része a társadalmi felelősségvállalás erősítése központi szervezésű CSR tevékenységekkel. Továbbá rendszeres csapatépítő eseményekkel támogatják a kollégák közösséggé válását.

Fókuszpont, hogy ezen értékeket a megvalósításon túl meg is kell tudni mutatni a leendő munkavállalók számára. A munkáltatói márkaépítés jegyében az új generációk számára elsősorban a közösségi felületen mutatják be cégük fiatalos mentalitását közös élményeiket a hétköznapokban.

Róder Miklós, országos értékesítési vezető megfogalmazása szerint a cég víziójához tartozik átformálni az általános képet az ingatlanértékesítői szakmáról. „Hálózatunk arra törekszik, hogy megreformálja a hazai ingatlanközvetítői kultúrát, értéket teremtve a megújuló piacon. Hisszük, hogy innovációnk, ami versenyelőnyünk is egyben, munkatársaink kreativitásából fakad. Bízunk a közös gondolkodásban, az egyedi karrier lehetőségben és az önmegvalósításban.”

Álláskeresőként a legnehezebb egy olyan munkahelyet találni, ahol nem csak azzal foglalkozhatsz, amit szeretsz, hanem olyan környezetben is teheted, amit szeretsz. A SMART Ingatlannál, újgenerációs munkáltatóként célunkká vált megmutatni, hogy a kalandor fiatalok számára sem kell a külföldi munkavállalás mellett dönteni. Itthon is megtalálhatják azt a helyet, ahol jól érzik magukat és az átlag felett is járhatnak egyszerre.

Végül is ilyen egy szerethető munkahely!