Ezzel a fejlesztéssel a hazai vállalkozások saját mesterséges intelligenciát használhatnak

Vágólapra másolva!
Ha a magyar kkv-k nem követik nagyon gyorsan a nagyvállalatokat a mesterséges intelligencia alkalmazásában, akkor rövid időn belül behozhatatlan hátrányba kerülhetnek. A Think AI csapata ezért olyan MI-alapú automatizációkat hozott létre a számukra, amelyek a vállalati folyamatok elemi részévé teszik a mesterséges intelligenciát, és a magyar kis- és középvállalkozások alkalmazottainak mostantól még csak meg sem kell nyitniuk a ChatGPT-t ahhoz, hogy hatékonyabban lássák el feladataikat.
Vágólapra másolva!

A fejlesztőkből, MI-szakértőkből és reklámügynökségi szakemberekből álló Think AI csapata megtalálta annak a módját, hogyan teheti a vállalati folyamatok szerves részévé a mesterséges intelligenciát (MI, angolul AI) anélkül, hogy a hazai kis- és középvállalkozásoknál (kkv) bárkinek is promptolnia kellene hozzá (a mesterséges intelligencia, például a ChatGPT számára írt utasításokat, kéréseket, parancsokat nevezzük promptnak).

A Think AI-nál úgy látják, a magyar kkv-k nem promptolnak, méghozzá elsősorban azért, mert nincs elegendő erőforrásuk ahhoz, hogy a szervezeti tudás részévé tegyék azt. 

A Think AI szerint a mesterséges intelligencia eddig csak a nagyvállalatok kiváltsága volt, és rámutattak: ha a magyar kkv-k nem követik nagyon gyorsan a példájukat, félő, hogy rövid időn belül behozhatatlan hátrányba kerülnek.

 Olyan MI-alapú automatizációkat hoztak létre kifejezetten a kis- és középvállalkozások számára, melyek a vállalati folyamatok elemi részévé teszik a mesterséges intelligenciát. 

Azt ígérik, a cégek alkalmazottainak még csak meg sem kell nyitniuk a ChatGPT-t ahhoz, hogy hatékonyabban lássák el feladataikat.

„Először átvilágítjuk a vállalati folyamatokat, beazonosítjuk az időrabló tevékenységeket, majd javaslatot teszünk arra, hogyan tudnák ezeket részben vagy teljesen automatizálni a mesterséges intelligencia segítségével. A kkv-k gyakorlatilag egy saját AI-t kapnak tőlünk, amellyel gyorsabban és pontosabban tudják elvégezni feladataikat” – mondta a Világgazdaságnak Lederer Balázs, a Think AI társalapítója. Bár a marketinget, az ügyfélszolgálatot és a termelést szokták a mesterséges intelligencia főbb felhasználási területeiként emlegetni, csapatukkal ennél jóval messzebbre merészkedtek az eszköztárukban megtalálható 

  • MI-alapú chatbotok, 
  • alkalmazások, 
  • virtuális asszisztensek és 
  • egyedi megoldások kifejlesztésekor. 

Arra is van megoldásuk például, hogy miként csökkenthető az e-mailek feldolgozásával töltött idő. 

A fejlesztők következő nagy dobása egy ügyvédi irodáknak szánt virtuális segéd lesz, amely elemzi az ügyvéd által definiált jogesetet, és konkrét hivatkozásokkal támogatja a szakértő munkáját. 

„A jelenlegi gazdasági helyzet minden eddiginél hatékonyabb működést követel meg a hazai vállalkozásoktól. A hatékonyságnövelést célzó intézkedéseknek ugyanakkor gyakran gátat szab, hogy többségüknél még gyerekcipőben jár a digitalizáció” – mutatott rá Lederer Balázs.