Durva üzenet és 90 ezer forintos számla lett az eredménye egy asztalfoglalás lemondásának

Bostoni TABLE étterem, Jen Royle, BostoniTABLEétterem,
Jen Royle az általa vezetett TABLE étterem előtt
Fotó: Chris Christo/MediaNews Group/Boston Herald via Getty Images
Vágólapra másolva!
Egy bostoni férfi meglehetősen sértő üzenetet kapott a TABLE nevű étterem vezetőjétől, mert nem volt hajlandó kifizetni azt a 250 dolláros (mintegy 90.000 forintos) számlát, amit azért kapott, mert lemondta az asztalfoglalását.
Vágólapra másolva!

Trevor Chauvin-DeCaro még januárban foglalt asztalt a bostoni TABLE nevű étterembe, ahová a feleségét tervezte elvinni vacsorázni. A házaspár egy Madonna koncert miatt látogatott volna a városba. De az utolsó pillanatban le kellett mondaniuk az utazást, mert a férfi hirtelen nagyon rosszul lett, és be kellett mennie a kórház sürgősségi osztályára. 

image

A TABLE előkelő olasz étterem szabályzata azonban előírja, hogy az asztalfoglalásokat díjmentesen legkésőbb 48 órával az érkezés előtt lehet csak lemondani, ezt követően már fejenként 125 dollárt számítanak fel. Ennek értelmében Chauvin-DeCaro-t arról tájékoztatták, hogy ki kell fizetnie a 250 dolláros lemondási díjat. A férfinak az volt a szerencséje, hogy a hitelkártyája utasbiztosításának segítségével vissza tudta igényelni ezt az összeget, ahogy a hotelfoglalását és a vonatjegyeit is. 

Bostoni TABLE étterem, Jen Royle, BostoniTABLEétterem,
Jen Royle az éttermében
Fotó: Chris Christo/MediaNews Group/Boston Herald via Getty Images

Hetekkel később a férfi dühöngő Instagram üzenetet kapott Jen Royle étteremtulajdonostól, aki a közösségi média segítségével kutatta fel őt. Az üzenet annyira lesokkolta, hogy még az X (egykori nevén Twitter) felületére is feltöltötte. 

image

"Hello Trevor, a TABLE étterem tulajdonosa vagyok. Csak szerettem volna személyesen megköszönni, hogy átverte a személyzetemet, amikor visszaigényelte az asztalfoglalás lemondása miatt Önnek kiszámlázott díjat. Csak remélni tudom, hogy a jövőben több tiszteletet fog tanusítani az éttermek felé, különösen az olyan kisebbek irányába, mint az enyém" - olvasható az üzenetben. 

A férfi miután kissé lenyugodott, egy udvariasabb üzenettel válaszolt az étterem tulajdonosának:

"Először is szeretném kifejezni, hogy mennyire megsértett az üzenetének hangvétele és tartalma. A kicsi és független éttermek támogatójaként tisztában vagyok azzal, hogy milyen nehézségekkel küzdenek nap mint nap. Éppen ezért nem volt könnyű döntés a részemről, hogy visszaigényeltem az asztalfoglalás lemondásának díját, amit egyáltalán nem az átverés szándékával tettem. A lemondás egy váratlan esemény miatt következett be, ugyanis kórházba kerültem, és az ebből fakadó költségeket a hitelkártyám utasbiztosítása fedezi."

image
image

A férfi az üzenetben még azt is kifejtette, hogy felesége felvette a kapcsolatot az étteremmel, és próbálta elmagyarázni a helyzetet, de nem voltak hajlandók engedni a kirívóan magas díjból. A személyzettől azt az információt kapta, hogy ez nem az ő hatáskörük, hanem az utazásukat biztosító vállalatéba. 

A posztot olvasók véleménye megoszlott az eset kapcsán, és habár többen is az étterem védelmére keltek, annak tulajdonosa több halálos fenyegetést is kapott kifakadása miatt. 

Emiatt Jen Royle, a családias stílusú étteremvezető úgy döntött, hogy deaktiválja a közösségi média fiókjait, és a Google keresőmotorjában azt tüntette fel, hogy a TABLE végleg bezárt, miközben a valóságban az továbbra is nyitva tart. Royle ügyvédje hazugságnak nevezte Trevor állításait, miszerint a sürgősségire ment, és azzal érvelt, hogy nem kellett volna visszakapnia a pénzét. A férfi azonban továbbra is kitart azon állítása mellet, hogy előre nem látható körülmények miatt mondta le a foglalást, ami az utasbiztosítása védelme alá tartozik.

Forrás: Daily Star