Hihetetlen akciót indít az Aldi minden magyarországi üzletében

Az Aldiból akartak elrabolni egy kisgyereket, hétéves testvére mentette meg
Miskolcon nyitja meg legújabb áruházát az Aldi
Vágólapra másolva!
Az Aldi Magyarország „A nap fogása" szlogen alatt újabb intézkedést vezet be valamennyi magyarországi üzletében. A látványpékségekben az előző napi záráskor megmaradt pékárukat bezacskózva, 50 százalékos kedvezménnyel lehet megvenni másnap délig, és a szépséghibás zöldségekhez, gyümölcsökhöz is csomagokban, 30-50 százalékos kedvezménnyel lehet hozzájutni.
Vágólapra másolva!

Az áruházlánc 2023 nyarán tesztjelleggel öt üzletében – két budapesti és három vidéki egységben – másnap 12 óráig 50 százalékos kedvezménnyel, bezacskózva értékesítette az előző nap a látványpékségekben megmaradt termékeket, illetve a szépséghibás zöldségekből és gyümölcsökből is egységcsomagokat árult kiemelkedő kedvezménnyel. A kedvező vásárlói fogadtatásnak köszönhetően

a vállalat 2024-től országszerte, mind a 172 üzletében bevezeti ezt az intézkedést.

A pékárucsomagokba kizárólag egyforma sós vagy édes termékek – például csak pogácsa, csak kakaós csiga – kerülhetnek. A már jól ismert „Azon melegében" feliratú papírzacskókba csomagolt termékek a látványpékségek mellett, „A nap fogása" felirat alatt kihelyezve,

másnap 12 óráig vásárolhatók meg.

A zöldség-gyümölcs esetében az üzletek folyamatosan válogatják a szépséghibás termékeket, így az előre csomagolt, valamint a darabáras lédig termékekkel együtt jelentős, 30-50%-os kedvezménnyel lesznek elérhetők egy könnyen áttekinthető, nyitott fém kosárban, amelyet naponta többször is megtöltenek a fogyasztásra még alkalmas, kevésbé szép állagú, de kiváló beltartalmú árucikkekkel – írja közleményében a vállalat.

Az Aldi egyik magyarországi üzlete Forrás: Borsonline.hu/Unsplash

A cég ügyvezető igazgatója, Bernhard Haider kifejtette, hogy döntésükkel egyszerre kívánják segíteni a vásárlókat a spórolásban fogyasztásra még alkalmas termékeikkel, illetve fokozni erőfeszítéseiket az élelmiszerpazarlás megelőzésére.

Ahogy arról az Origo beszámolt, a vállalat korábban is jelentett be árakciókat, árengedményeket egyes cikkeire, például a legutóbbi karácsonyi időszakban a kedvelt ünnepi ételnek számító halakra. Emellett a vállalatcsoport nemzetközi szinten is jelentős erőfeszítéseket tesz a környezetterhelés csökkentésére.