Döntöttek a Lidlről, ennek sokan örülhetnek

Lidl
Lidl
Vágólapra másolva!
Idén már harmadik alkalommal nyerte el a Lidl Magyarország az Év Legvonzóbb Munkahelye díjat a kiskereskedelmi kategóriában, melyet a PwC Magyarország által végzett kutatási eredmények alapján ítélt oda a zsűri. A felmérésből kiderült, hogy a jelenlegi inflációs környezetben még fontosabbá vált az anyagi biztonság, ezért nem meglepő, hogy az első három helyre az alapbér, a bónusz és a túlóra-kifizetés került, ha a munkahelyválasztásról van szó - áll az áruházláncot érintő elismerésről kiadott közleményben.
Vágólapra másolva!

A PwC Magyarország idén már hetedik alkalommal kérdezett meg több mint 80.000 magyar munkavállalót, egyetemi hallgatót, középiskolákban, valamint szakképzésben tanulókat, hogy milyen szempontok szerint választanak munkahelyet, a munkáltatói értékajánlat mely elemeit értékelik a legtöbbre. Idén a korábbiakhoz képest háromszor annyian vettek részt a kutatásban, melynek eredményéből kiderült, hogy a jelenlegi inflációs környezetben a munkavállalók számára még inkább az anyagi biztonság lett a legfontosabb. Ezért nem meglepő, hogy az első három helyre az alapbér, a bónusz és a túlóra-kifizetés került a felmérés alapján, ha a munkahelyválasztásról van.A kutatás eredményei alapján a válaszadók a Lidl diszkontláncot tartják a legvonzóbb munkahelynek.

Fontos a munkáltatói márka

A Lidl Magyarország évről-évre azon dolgozik, hogy ne csak a vásárlók, de a munkavállalók körében is elsőszámú választás legyen. A valóban versenyképes bérekre és juttatásokra, a folyamatos fejlődési és előrelépési lehetőségekre kiemelt hangsúlyt fektet, csak úgy, mint a csapatkohézióra, hogy mind az új munkavállalók, mind meglévő munkavállalóik maximálisan megtalálják számításaikat a vállalatnál.

Vásárló az egyik Lidl áruházban - képünk illusztráció Forrás: Lidl/Gordon Eszter

„Rendkívül komolyan vesszük munkálatói márkánkat, mert hisszük, hogy sikereink alapját munkavállalóink jelentik. Ennek jegyében minden évben megvizsgáljuk, hogy a nálunk dolgozók mennyire elégedettek munkájukkal, vezetőikkel, valamint általánosságban a céggel, és ennek megfelelően alakítjuk folyamatainkat, juttatásainkat.

– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.

A Lidl 8.500 munkavállalójával jelenleg a 11. legtöbb alkalmazottat foglalkoztató cég Magyarországon.

A vállalat a versenyképes bérek mellett számos béren kívüli juttatást is biztosít munkavállalói számára: a csomag kiemelt eleme a Lidl nagyértékű egészségbiztosítási programja, mely országszerte magánklinikai környezetben nyújt komplex, ingyenes egészségügyi szolgáltatást.

Az alkalmazottak továbbá minden hónapban meghatározott összeget kapnak a vállalattók étkezési kártyájukra (a juttatást érintő adóteher 100 százalékos átvállalásával). A vállalat 100 százalékban téríti a tömegközlekedéssel történő munkábajárás költségét, és a kötelező 18 Ft/km helyett 40 Ft/km összegű üzemanyag-támogatást is biztosít a saját gépjárművel munkába járó dolgozóinak - áll a vállalati közleményben.