Az X fogja közvetíteni, ahogy Paris Hilton vásárolgat

77th Annual Golden Globe Awards INSTYLE After Party celebrity Vertical
US media personality Paris Hilton attends the 21st Annual InStyle And Warner Bros. Pictures Golden Globe After-Party in Beverly Hills, California on January 5, 2020. (Photo by Jean-Baptiste LACROIX / AFP)
Vágólapra másolva!
A korábban Twitter néven ismert közösségi felület, az X bejelentette, hogy úgynevezett bevételmegosztási megállapodást írt alá a népszerű hírességgel, Paris Hiltonnal. Az egyezség alapján kizárólagos tartalmak jelennek meg a jövőben az X-en Hiltonnal, akit így csak a felületen lehet majd megnézni vásárlás közben.
Vágólapra másolva!

A Paris Hilton 11:11 nevű saját médiavállalata és az X között létrejött megállapodás alapján a híresség két évre elkötelezte magát amellett, hogy exkluzív tartalmakat fog gyártani az X-re, írja a Daily Mail. Hilton többek között vásárolgatni fog, melynek élő közvetítési joga az X-et illeti meg. A Financial Times azt is tudni véli, hogy az egyezség alapján Hiltonnal évente legalább négy videós tartalommal kell jelentkeznie. Vélhetően ezek között lesznek azok az adások, melyen az érdeklődők a dúsgazdag örökösnőt kísérhetik el kijelőzőik előtt vásárlókörútjaira.

Az úgynevezett "élő vásárlási ajánlatok" másik lába pedig az, hogy

Paris Hilton maga ajánl bizonyos termékeket majd az X-en követőinek, így azt várják tőle, hogy influenszerként sokakat az általa ajánlott termék megvásárlására sarkall majd.

De az alku keretén belül az X-en kap exkluzív használatot a Hilton által megalkotott, egyedi hashtag, a "sliving" is. Az angol "slaying" (kb. mészárlás) és "living" (az él - mint pl. életét élni - szó cselekvő alakja) szavak összevonásából született szójátékot Paris Hilton még 2019-ben vezette be a közösségi felületein, de nem lett annyira népszerű, mint várta - ebben remél változást ezzel a megállapodással.

Paris Hilton 16,6 millió követővel rendelkezik az X-en, és többségüknek vélhetően továbbra is a Hilton által kínált tartalom lesz a fontos, nem az azt megalapozó üzleti megállapodás.

Ez utóbbiról egyébként annyit lehet tudni, hogy egy bevételmegosztási szerződésről van szó, az X értelemszerűen a hatalmas követőtábor érdeklődésében bízva remél abból pénzt.

Bár a vállalat szerint mindkét fél számára előnyös megállapodás született, vélhetően inkább az X-nek van most szüksége Hiltonra, különösen, ha a tartalmaknak köszönhetően megugranak majd a termékértékesítések. A megállapodás emellett fontos szakmai eredmény lehet Linda Yaccarino, a júniusban érkezett új vezérigazgató számára is. Ő kapta azt a feladatot, hogy futtassa fel újra az egykori Twittert mind tartalmi, mind pénzügyi értelemben a tulajdonos Elon Musk által több hullámban végrehajtott átszervezés, végül pedig a felület átnevezése után.

Paris Hilton a világ egyik legnépszerűbb híressége, aki a Hilton család örököseként a becslések szerint 300 millió dolláros vagyonnal rendelkezik. A nyilvánosság előtti vásárlás sem ismeretlen műfaj számára, korábban több videó jelent meg például arról, ahogy kutyájával tért be egy üzletbe.