A népszerű nightclub, az ausztráliai Woolshed, kampánya szerint melltartót viselni kényelmetlen, ezért arra szólította fel vendégeit, hogy dobják le ezeket a sarokba, és engedjék el magukat, s női vendégeik pedig kebelcsodáik mérete szerint fogyaszthattak akár ingyen is.
Míg az A-kosaras melltartót hordó hölgyek 1 ingyen italra voltak jogosultak, a B-sek kettőre, és így tovább...
A marketingfogást azonban széleskörű felháborodás, majd pénzbírság követte: "Éppen néhány évtizedre vetik vissza a női nemet" - vélték többen is.
A vizsgálatot nemrég lezáró kormányzati szerv szerint „a nemi alapú promóciók – beleértve azokat is, amelyek tárgyiasítják az embereket - nemcsak hogy nem felelnek meg a közösségi elvárásoknak, de sértik ezt a kódexet is."
A nőknek melltartójuk méretőtől függően ingyenes italokat kínáló szórakozóhelyre komoly pénzbüntetést róttak ki kampányuk miatt,
az ausztráliai Adelaide-ben található szórakozóhelynek ugyanis közel 4 ezer dolláros pénzbírságot kell a közeljövőben megtérítenie.
A Woolshed közleményben kért elnézést a sértőnek titulált kampány miatt, bocsánatkérésükben ez állt: "Szeretnénk eloszlatni az éjszakai szórakozóhelyünk által megosztott közösségi médiás bejegyzéssel kapcsolatban felmerült aggodalmakat. Őszintén elnézést kérünk amiatt, hogy a bejegyzésünk miatt néhány vendégünk kényelmetlenül és megszégyenítve érezte magát, ez soha nem volt szándékunk."
Forrás: DailyStar