Még csak kilenc éves, de már milliókat keres az influenszerkedéssel

Anastasia Radzinskaya
Anastasia Radzinskaya
Vágólapra másolva!
Anastasia Radzinskaya egy kilencéves kislány, aki máris milliomossá vált, köszönhetően a Youtube-os influenszerkedésének. 
Vágólapra másolva!

A még tinikorba sem lépett kislány élete már most olyan, amilyenről több felnőtt még csak álmodni sem merne, "munkaideje" pedig egyáltalán nem hasonlítható össze a tipikus 8 órás műszakokkal - köszönhetően Youtube-os "mellékállásának".

A YouTube-sztár több mint 108 millió feliratkozóval és 761.000 Instagram-követővel is büszkélkedhet. A Forbes 2022-ben a hatodik leggazdagabb Youtuberként rangsorolta a lányt, akinek vagyona már most 28 millió dollár.

Anastasia Radzinskaya Forrás: Wikipedia

A követői felé Nastya néven posztoló Radzinskaya már 9 YouTube-díjat is bezsebelt. A fiatal lány, aki szüleivel Oroszországból vándorolt be Amerikába,

saját dalaiból és különböző, édesapjával közös tevékenységeiről készült videókat oszt meg a közösségi média felületein.

Az egyik ilyen videón egy lila melegítőnadrágban, sárga edzőcipőben és Gucci-pólóban lehetett látni. Mellette édesapja szerepelt, amint Jessie J Price Tag című slágerére forgatnak egy jelenetet.

Egy másik képen egy kis zöld Gucci táskával pózol, ami még inkább jelzi a tervezőmárka iránti szeretetét. Miközben szeret sok pénzt költeni luxuscikkekre, az élményektől sem riad vissza. Több olyan fotót is közzétett már, amelyen egy jachton a kormány mellett ül kapitányi sapkában.

Amikor Nastya 2014 januárjában megszületett, agyi bénulással diagnosztizálták (később kiderült, hogy ez téves diagnózis volt), és az orvosok figyelmeztették a szüleit, hogy talán soha nem fog tudni beszélni. A kislány édesanyja egy menyasszonyi szalon tulajdonosa volt, apja pedig egy építőipari céget vezetett.

2015-ben a szülők eladták a cégeiket, hogy létrehozzák a Like Nastya YouTube-csatornát, és a családi megtakarításokból éltek, amíg a csatorna nyereségessé nem vált. Eredetileg kislányuk betegsége miatt indították el a csatornát, és arra bátorították őt, hogy beszéljen, járjon és egyszerűen csak érezze jól magát.

Nastya pedig nagyon gyorsan nagyon népszerű lett, hamarosan már hét csatornája és 107 millió követője lett. Nastya szüleivel együtt családbarát YouTube-csatornákat üzemeltet, köztük a Like Nastya, Stacy Toys, Like Nastya Vlog, Stacy Show, Funny Stacy és Funny Stacy PRT csatornákat.

Forrás: Sun Online