Furcsa dolog történt a H&M-nél, az időjárást okolják miatta

h&m, hennes & mauritz, üzlet, shop, ruha, márka, vállalat, illusztráció
Tokyo
Vágólapra másolva!
Stagnált a svéd Hennes & Mauritz AB (H&M), a világ második legnagyobb divatáru-kiskereskedelmi láncának helyi valutákban számított bevétele a május végével záródott pénzügyi második negyedévében. Elemzők várakozásának az átlagában 1 százalékos növekedés szerepelt.
Vágólapra másolva!

A cég csütörtöki közlése szerint a nettó árbevétele 6 százalékkal, 57,6 milliárd koronára (1 korona=32,08 forint) nőtt éves szinten, némileg elmaradt a maga által várt 7 százalékos emelkedéstől.

A H&M közleménye szerint

A vállalat szerint júniusban, pénzügyi harmadik negyedévének első hónapjában lendületet vettek az eladások.

A vállalat egyik tokiói üzletének homlokzata Forrás: hm.com

A H&M tavaly megtakarítási akcióba kezdett a költségek jelentős növekedése miatt, amit csak részben hárított át a pénzszűkében lévő ügyfelekre.

A H&M június 29-én ismerteti negyedéves profitjára vonatkozó adatait.