Egyre nagyobb probléma, hogy a britek sokat isznak a céges eseményeken

céges koccintás party cocktail party co-worker MAN medium group of people southern european ethnicity northern european ethnicity FOOD AND DRINK business achievement button down shirt DRINK ALCOHOL CHAMPAGNE WINE petit fou
Two male executives raising glasses of champagne during office party
Vágólapra másolva!
Egyre nagyobb a nyomás a brit vállalatokon, hogy szorítsák vissza az alkoholfogyasztást a céges rendezvényeken. Most egy friss felmérés mutatott rá, hogy a dolgozók meglepően nagy arányban tapasztalták már, hogy egyes kollégák nem tudnak megfelelően viselkedni, ha isznak.
Vágólapra másolva!

Legutóbb egy felmérés formájában érkezett figyelmeztetés a brit cégek felé, amely arra utal, hogy ideje lenne visszaszorítani az alkoholfogyasztást a vállalati rendezvényeken. A Chartered Management Institute (CMI) nevű szervezet kutatása ugyanis kimutatta, a brit vállalatok munkatársai igen nagy arányban tapasztalják, hogy a céges partikon a kollégák nem képesek megfelelően viselkedni, ha alkoholt fogyasztanak – írja a BBC.

A felmérés szerint a dolgozók egyharmada tapasztalt már helytelen viselkedést ilyen helyzetben, és a nők nagyobb arányban számoltak be erről, mint a férfiak.

A kutatás alapján nem csupán olyan kirívó esetek jelentenek problémát, mint a zaklatás, hanem az is, ha valaki például valamilyen oknál fogva egyszerűen nem szeretne alkoholt fogyasztani, miközben a részeg kollégái folyamatosan nyomást helyeznek rá.

A brit dolgozók közel fele visszafogná az alkoholfogyasztást a céges rendezvényeken Forrás: PhotoAlto/Frédéric Cirou / Altopress/Frédéric Cirou

A CMI több mint ezer brit munkavállalót kérdezett meg a témában április végén, és a kutatók arra jutottak, hogy a nők 33 százaléka tapasztalt már helytelen viselkedést, míg a férfiaknál ez az arány 26 százalék volt.

Mi több, szó sincs arról, hogy csupán néhány dolgozó szerint kellemetlenek az alkoholtól fűtött céges rendezvények.

Összességében a válaszadók köze fele (42 százalék) mondta, hogy meglátása szerint a vállalati rendezvények középpontjában nem az alkoholfogyasztásnak kellene állnia.

A 35 év alatti fiatalok értettek egyet leginkább ezzel az állítással.