A Lidl különleges dologról számolt be

Lidl, Lidl logó, logó, bevásárlóközpont, illusztráció,
Budapest, Hungary - October 04, 2020: Shopping people in face mask walking in front of a Lidl store at the weekend
Vágólapra másolva!
A Lidl Magyarország, hazánk piacvezető kiskereskedelmi lánca tizenegyedik alkalommal nyerte el a Superbrands díjat, és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába, ahogyan a Pikok Pure saját márka is, mely másodszor kapta meg az elismerést - írja a cég közleménye.
Vágólapra másolva!

A Lidl Magyarország a

Lidl márkával tizenegyedik, míg a Pikok Pure márkával második alkalommal érdemelte ki a Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda

szakmai szempontok szerint, többlépcsős előszűrést követően.

A Lidl egyik áruháza Budapesten Forrás: Raketir / Shutterstock

Idén tizenkilencedik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Lidlt és a Pikok Pure-t érdemesnek találta a Superbrands 2023 védjegy viselésére.

Már huszonnyolc éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.