Félmillió vásárlónak nyitott boltot a népszerű drogérialánc

Rossmann
Az új üzlet
Vágólapra másolva!
170 millió forintos beruházás keretében újította meg a Mammut bevásárlóközpontban található üzletét a Rossmann Magyarország. A boltot a legfrissebb német koncepciót követve alakították ki, így az 250 négyzetméterrel bővült, továbbá a magyarországi üzletek közül az egyik legnagyobb extra szortimenttel – köztük a NYX Professional Makeup termékkínálatával és reformélelmiszerek széles választékával – valamint 4 önkiszolgáló kasszával rendelkezik. A bruttó 643 négyzetméternyi alapterületű drogéria a Rossmann egyik legnagyobb hazai üzlete, amelyben a vállalat várakozásai szerint évente akár 500 ezer vásárló is megfordulhat majd.
Vágólapra másolva!

A negyedik német standard mentén átalakított üzletét nyitotta meg a Rossmann Magyarországon, derült ki a vállalat megnyitó eseményén a Mammut bevásárlóközpontban.

Tágas terek, extra termékkínálat

Az átalakításnak köszönhetően a vállalat új üzlete mintegy 250 négyzetméterrel bővült, így ma már bruttó 643 négyzetméter alapterületen, 40 folyóméternyi új termékválasztékot kínál a vásárlóknak.
A megújult boltot a tágas terek jellemzik: a zavartalan be- és kijutás érdekében két nagy bejáratot is kialakítottak, és a vásárlói terek megtervezésekor is a kényelmes válogatás volt a legfőbb szempont, így a boltban akár egyszerre 100 ember is akadálytalanul vásárolhat.

A nagy területből adódóan a drogéria extra választékkal rendelkezik.

A saját márkáival a vállalat most egy jó célt is szolgál: az új üzlet megnyitása alkalmából 500 ezer forint értékben adományozott termékeket a Tündérpakk alapítványnak.

Jövőbemutató megoldás

"Az egyik vezető drogérialáncként fontosnak tartjuk, hogy lépést tartsunk az aktuális digitális megoldásokkal, ezért ez az első üzletünk, ahol egy jelentős újítás, egy LED-tévé fogadja a vásárlókat a kirakatban. Úgy gondolom, hogy a jövőbemutató technológiák alkalmazása, így például a különböző digitális kihelyezések is, meghatározók lehetnek a vásárlói élmény kialakításában, így más üzleteinkben is találkozhatnak majd hasonló megoldásokkal a vásárlóink" – mondta el Németh Kornél ügyvezető.

Hozzátette, hogy az új üzletben 3 Cewe fotó- és matricanyomtató automatát is kialakítottak, amelynek köszönhetően a hagyományos 10x15-ös képek mellett nagyobb, 13x18-as és 20x30-as posztereket, illetve különböző formájú matricákat is lehet nyomtatni. Mindemellett a drogériában a Rossmann idén januárban bevezetett zöld innovációja, a Respray automata is elérhető lesz, így a vásárlók újratölthető deospray technológiával hosszabbíthatják meg a termékek életét.

Nagy igény az önkiszolgálásra

Az elmúlt hónapok tapasztalatai alapján határozottan úgy látják, hogy a vásárlók szeretik és keresik is ezt a lehetőséget. Ezért az új üzlet tervezése és megújítása során különösen figyeltek erre is, és négy önkiszolgáló kasszát is kialakítottak a vásárlóknak.

Az új üzlet Forrás: Rossmann

Folyamatos fejlesztések idén is

A Rossmann Mammutban található üzletével együtt immár közel 240 magyarországi drogériát és parfümériát üzemeltet a vállalat, amelyekben összesen 14.000 termék között válogathatnak a vásárlók, beleértve 2500 saját márkás terméket. A vállalat továbbá az elmúlt időszakban jelentős fejlesztéseket végzett a KÖKI-ben, a Debrecen Fórumban és a Siófokon megtalálható üzleteikben, illetve egy teljesen új drogériát is nyitott a Lurdy Házban.

Idén a cég 10 új üzletet tervez nyitni, valamint 12 további üzletben jelentős bővítésre készül.

Az üzletek nagyszabású felújításán túl a Rossmann idei tervei között szerepel egy új telefonos applikáció kialakítása, új ajándékkártyák bevezetése, valamint számos, a bolti dolgozók hatékonyabb munkaját segítő fejlesztés is, írták a közleményben.