A divatipar luxusárukra épülő részében egyre nagyobb a lendület, ahogy a koronavírus-járvány miatti lezárások után a kereslet élénkülni kezdett. Például a Statista adatai szerint az iparág a 2020-as gyengélkedést követően tavaly már közel 108,4 milliárd dolláros bevételt ért el. A várakozások szerint pedig 2025-re az iparág 132,8 milliárd dolláros bevételt generálhat.
Egy másik elemzés szerint
a szektor mérete 2020-ban 89,3 milliárd dolláros volt a világon, de a növekedési előrejelzések szerint 2027-re 105,6 milliárd dollárosra nőhet.
Ez 2021 és 2027 között 2,8 százalékos összesített éves növekedési ütemnek felelne meg.
Mindeközben az iparágat jól ismert óriások uralják. A bevételi adatokat látva az sem csoda, hogy a luxustermékeket kínáló divatházak továbbra is nagyon értékesek. Mutatjuk, közülük melyek bírnak a legnagyobb márkaértékkel 2022-ben.
Kattintson a képre a legnagyobb márkaértékkel rendelkező luxus divatházakért!