Megjelent a sörnek álcázott ásványvíz

haverok barátok sör alkohol kanbuli koccint Egy igazi férfi bírja a piát - és szereti is!
Vágólapra másolva!
A Store Insider számolt be róla, hogy igen kreatív találmányt dobtak a piacra nemrégiben. Azoknak, akiknek elege lett az alkoholmámoros bulikból, a Liquid Death elhozta a lehető legegészségesebb és legdiszkrétebb megoldást.
Vágólapra másolva!

A Liquid Death azoknak készült, akik nem akarnak alkoholt fogyasztani, de el akarják kerülni az ezzel kapcsolatos kérdezősködést. A negyvenéves Mike Cessario találmánya

sörhöz hasonló csomagolásban kínál szénsavas és szénsavmentes ásványvizet, ezzel próbálva népszerűsíteni annak fogyasztását, különösen közösségi eseményeken.

A Liquid Death (azaz "folyékony halál") gótikus stílusú felirata és koponyát ábrázoló logója azt a hatást keltheti az emberben, hogy valamilyen alkoholos italról van szó, valójában viszont ásványvizet rejt a doboz..

A Liquid Death sörnek álcázott ásványvíz Forrás: Liquid Death

Rendszeresen előfordul, hogy valaki egy eseményen, például koncerten, házibuliban, baráti összejövetelen nem akar alkoholt fogyasztani valamilyen okból, és sokszor rettentően kínos beszélgetéseket eredményezhet az erről való kérdezősködés. A Liquid Death arra próbál megoldást találni, hogy sokkal „menőbb" legyen az alkoholmentes, egészségesebb italok fogyasztása társaságban is.

Az ital elérhető szénsavas és szénsavmentes verzióban, illetve többféle gyümölcsös ízesítésben.

A Liquid Death azoknak készült, akik nem akarnak alkoholt fogyasztani, de el akarják kerülni az ezzel kapcsolatos kérdezősködést (Illusztráció) Forrás: Shutterstock

A vállalat nem meglepő módon rendkívül sikeres, 2021-ben 45 millió dolláros (18,3 milliárd forint) profittal számolt, idén pedig jó eséllyel 300 százalékos növekedésre számíthat.