Sörrel töltött talpú sportcipőt dobott piacra egy sörgyártó cég

heineken, cipő, sport, illusztráció
Amsterdam, Netherlands, 1-09-20. Unique pair of sneakers created to promote the brand Heineken, a very effective marketing operation for young people. It is now a collector.
Vágólapra másolva!
A Heineken Silver promóciójának apropóján hívta életre a márka a "Heinekicks" névre keresztelt limitált kiadású lépőt, aminek legbizarrabb dizájneleme kétségtelenül a talprészbe fecskendezett sör - írja a Kreatív Online.
Vágólapra másolva!

A sneakert a Shoe Surgeon tervezte, akik

korábban már Drake és LeBron James számára is készítettek limitált kiadású tornacipőt.

Az alkotók szerint a Heineken Silver a fiatal célcsoport söre, őket akarták megszólítani a tornacipővel, akikhez az éjszakai bulik ragacsos padlóin át vezetett az út, ez ihlette ugyanis a sörön járás koncepcióját.

A "Heinekicks" névre keresztelt limitált kiadású sportcipő:

Az alkotók szerint a Heineken Silver a fiatal célcsoport söre, őket akarták megszólítani a tornacipővel, akikhez az éjszakai bulik ragacsos padlóin át vezetett az út, ez ihlette ugyanis a sörön járás koncepcióját.

A Heinekicks különleges sörtalpú cipő Forrás: Heineken / Twitter

A dizájn egyébként a Heineken színeire, a zöldre és a pirosra épít, külön érdekesség, hogy a nyelvből kivehető halálfej logó sörnyitóként is funkcionál.