Álomízű üdítőt készített az egyik nagy gyártócég

Coca Cola, cola, illusztráció
Phuket, Thailand - March 10, 2019: Pretty brunette girl in a summer fashion red dress standing under old wooden bridge and drinking Coca-Cola. Coca-Cola is most expensive brand.
Vágólapra másolva!
A Store Insider számolt be róla, hogy a Coca-Cola Creations nevű marketingkampányának negyedik, egyben záróakkordjaként 2022. augusztus 15-én „álom ízesítésű" kólát vezetett be Észak-Amerikában a cég. A Dreamworld nevű újdonság olyan változatokat követ a sorban, mint a „világűr zamatú" Coca-Cola Starlight, a „digitális világ aromájú" Coca-Cola Byte és az a Marshmello's Limited Edition Coca-Cola nevű frissítő, amelyet történetében először egy művésszel együttműködésben alkotott meg az üdítőgyártó.
Vágólapra másolva!

A cég szerint az álom ihlette változattal „a tudatalatti szürrealizmusát és színpompás ízeit" kívánták megidézni. A vállalat szóvivője szerint az új kóla célja, hogy azt kortyolgatva életre keltse a fogyasztó álmainak játékosságát.

Az alábbi képen a Dreamworld termékek láthatók:

A hazai "álmodni vágyók" viszont kevésbé örülhetnek, ugyanis az üdítő ezen változata kizárólag az egyesült államokbeli, illetve kanadai üzletekben elérhető.