Értékelték az ismert diszkontlánc teljesítményét, ez az eredmény

Lidl áruházlánc, blokád alá vette az elosztóközpontját a VÉSZ
Vágólapra másolva!
A Lidl Magyarország, hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő, meghatározó kiskereskedelmi lánca, tizedik alkalommal is elnyerte a Superbrands díjat és ezzel ismét bekerült a legkiválóbb márkák hazai rangsorába.
Vágólapra másolva!

A Lidl Magyarország tizedik alkalommal érdemelte ki a nagyközönség által is ismert, magas minőséget szimbolizáló Superbrands védjegyet, melyet minden évben független, marketingszakmai és vállalatvezető szakemberekből álló bizottság ítél oda szakmai szempontok szerint, többlépcsős előszűrést követően.

A vállalat 2004-es piacra lépése óta töretlenül fejlődik és mára a fogyasztók egyik kedvenc diszkontáruházává nőtte ki magát köszönhetően magas minőségű, kedvező árú, minden igényt kiszolgáló termékkínálatának.

A képen a Lidl áruházlánc logója látható Forrás: MTI/Földi Imre

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője az elismerés kapcsán elmondta:

Hozzátette: "Az elismerés azzal kapcsolatban is fontos visszajelzés számunkra, hogy a Lidl Magyarország a vásárlók és az üzleti partnerek számára egyaránt megbízhatóságot és minőséget képvisel hosszú évek óta. Ebben vitathatatlan szerepe van több mint 8.500 munkavállalónknak, akiknek ezúton is szeretnénk megköszönni és egyúttal gratulálni nekik ehhez a közös sikerhez."

Idén tizennyolcadik alkalommal ült össze a jelenleg 20 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Lidl-t érdemesnek találta a Superbrands 2022 védjegy viselésére.

A nemzetközi program keretében a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkák részesülnek díjazásban, mely olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.