Rengeteg sört fogyasztottak az európaiak a járvány utáni időszakban

kocsma, pub, sör, vendéglátás, Heineken
A bottle of Heineken beer, in the city of Vitoria do Espirito Santo, southeast Brazil, on January 24, 2017. Heineken recently announced that it is in talks with Kirin to acquire the brewery business of the Japanese brewery in Brazil, a move that would challenge Anheuser-Busch InBev dominance in its largest market. (Photo by Diego Herculano/NurPhoto)
Vágólapra másolva!
A vártnál erősebb eladási számokat produkált a Heineken az idei első negyedévben, ami azt bizonyítja, hogy az európaiak lendületesen csaptak le a sörökre, ahogy a koronavírus-járvány után újranyitottak a bárok és az éttermek.
Vágólapra másolva!

A vártnál erősebb eladásokat produkált a Heineken az idei első negyedévben, elsősorban az európai fogyasztóknak köszönhetően.

A kontinens lakossága ugyanis lendületes sörözésbe kezdett, ahogy a koronavírus-járvány után újranyitottak a bárok és az éttermek.

Ennek eredményeként pedig a Heineken továbbra is tartja a 2022-es évre kitűzött pénzügyi céljait – írj a Reuters.

Megugrott a sörfogyasztás Európában, ahogy kinyitottak a bárok és az éttermek Forrás: AFP/Patrick Hertzog

Éves alapon a cég söreladásai 5,2 százalékkal emelkedetek, meghaladva az elemzők által várt 3,5 százalékos növekedést. Európában viszont a világ második legnagyobb sörgyártója 11,5 százalékos bővülést produkált,

a bárokban és éttermekben mért értékesítései pedig közel megháromszorozódtak.

Szerdai közleményében a vállalat jelezte, az orosz-ukrán háború és a nyersanyagpiaci folyamatok jelentős bizonytalanságokat okoznak, és a növekvő globális inflációs nyomás is visszafoghatja a fogyasztást. A cég ezzel együtt is szerény, de stabil profitnövekedésre számít 2022-ben.