Mosóczi László elmondta, a fejlesztés értéke meghaladja a másfél milliárd forintot. Az akadálymentes, légkondicionált, utastájékoztató és mobiltelefontöltő aljzatokkal ellátott járművekkel tizenkilenc megyei útvonalon találkozhatnak az utasok.
Mosóczi László tájékoztatott arról, hogy Komárom és Révkomárom között járnak a Volánbusz első elektromos buszai. Vasúton Budapest és Esztergom, valamint Győr között emeletes motorvonattal lehet utazni, valamint február eleje óta járnak a térségben az IC vonatokon a MÁV saját fejlesztésű és gyártású legmodernebb szerelvényei.
Bencsik János, Komárom-Esztergom megye 1-es számú választókerületének fideszes országgyűlési képviselőjelöltje a fejlesztés irányairól szólva elmondta, hogy elektromos buszokkal szeretnék megújítani Tata tömegközlekedését, illetve szorgalmazza a Tata és Agostyán közötti útszakasz felújítását.
Czunyiné Bertalan Judit, Komárom-Esztergom megye 3-as számú választókerületének fideszes országgyűlési képviselőjelöltje kiemelte, hogy a megye gazdaságának bővülése folyamatosan újabb és újabb fejlesztéseket igényel a közúthálózat, a vasút és a tömegközlekedés terén.
Pafféri Zoltán, a Volánbusz elnök-vezérigazgatója elmondta, Komárom-Esztergom megyében a most bejelentett huszonegy új járművel együtt 2018 óta már 46 új autóbusz biztosítja a magasabb színvonalú kiszolgálást.
A Volánbusz 2018-ban indult jármű-fiatalítási programja keretében 1700 új és újszerű autóbusz állt, illetve áll forgalomba.
A társaság az idén további 1000 új jármű beszerzését tervezi. Az év végéig a vállalat teljes autóbusz-állományának 45 százaléka megújulhat, ezzel a flotta átlagéletkora 8 évre csökken - ismertette az elnök-vezérigazgató.