Visszatér a márka, mely a világ legszexibb topmodelljeivel reklámozott

Victoria's Secret
(FromL) Filipino model Kelsey Merritt, New Zealand model Maia Cotton, US model Willow Hand, US model Iesha Hodges, Dutch model Myrthe Bolt and Ivorian model Melie Tiacoh walk the runway at the 2018 Victoria's Secret Fashion Show on November 8, 2018 at Pier 94 in New York City. - Every year, the Victoria's Secret show brings its famous models together for what is consistently a glittery catwalk extravaganza. It's the most-watched fashion event of the year (800 million tune in annually) with around 12 million USD spent on putting the spectacle together according to Harper's Bazaar. (Photo by TIMOTHY A. CLARY / AFP)
Vágólapra másolva!
A Világgazdaság számolt be róla, hogy a Victoria's Secret  védjegybejelentést nyújtott be az Egyesült Államok Szabadalmi és Védjegyhivatalához, amelyet később Josh Gerben ügyvéd osztott meg a Twitteren.
Vágólapra másolva!

A dokumentumok szerint a Victoria's Secret virtuális javakként jegyeztetett be ruházati cikkeket, fehérneműket és lábbeliket, hogy azokat bemutatni és értékesíteni lehessen a metaverzumban.

A vállalat ezen túlmenően „virtuális árukat tartalmazó kiskereskedelmi bolti szolgáltatásokat" és a „szórakoztató szolgáltatásokat"is bejegyeztetett, például képeket, videókat is védjegyé tettek, amelyeket virtuális divatbemutatókon lesznek láthatók.

A Victoria's Secret olyan nagy márkák közé tartozik, mint a Nike és az Adidas, amelyek szabadalmakat nyújtottak be márkájuk védelmére a metaverzumban, és a szakértők szerint a márkák bölcsen cselekszenek, ha felfedezik az online térben rejlő lehetőségeket, ahelyett, hogy a pálya szélén ülnének és elszalasztanák az éveken belül nagyot robbanó üzleti modellt.

A cég divatbemutatói a világ legnézettebbjének számítottak évről évre. Ennek ellenére az új show-ban nem lesznek már angyalok, a híres fehérneműbemutatók jellegzetességeiről a Victoria's Secret tavaly júniusban lemondott. Forrás: AFP/Timothy A. Clary

A Retail Prophet nevű iparági weboldal alapítója egy tavalyi blogbejegyzésében úgy fogalmazott:

Az Origo is beszámolt róla, hogy az Egyesült Államok és a világ egyik legismertebb fehérnemű márkája, illetve divatháza tavaly nyáron bejelentette, hogy szakít az eddigi hagyományával és leválltja a feltűnően csinos modelljeit (akiket a márka és közönsége egyszerűen „Angyaloknak" hívott).

Habár a Victoria's Secret azóta közölte, hogy a jövőben valamilyen formában vissza szeretné hozni a divatbemutatókat, de azt nem erősítette meg, hogy ez hogyan fog kinézni és mikor fog megtörténni.

– mondta Martin Waters vezérigazgató a befektetőknek tartott prezentációjában.