Virtuális menüvel áll elő a McDonald’s

McDonalds
A picture taken on January 22, 2014 in Paris, shows the logo of a US fast food restaurant Mac Donald's. Vice-president for finance of McDonald's France Alexis Bourdon reiterated in a statement to the press on January 22, 2014 that the American fast-food giant, suspected of trying to avoid paying taxes on 2.2 billion euros ($3 billion) of income from its 314 French eateries, "pays all of its taxes" on the "totality of its revenue", denying a report of French magazine L'Express. AFP PHOTO / KENZO TRIBOUILLARD
Vágólapra másolva!
A McDonald's 10 védjegy regisztrációjára nyújtott be kérelmet, és az étteremlánc azt tervezi, hogy a jövőben virtuális éttermet nyit a metaverzumban.
Vágólapra másolva!

A McDonald's február 4-én nyújtotta be a védjegykérelmeit, melyekben a cég azt jelezte, hogy olyan virtuális éttermet kíván nyitni, amely „valódi" és virtuális termékeket is árusít majd – írja az RT.com.

A kérelem szerint az étteremlánc a jövőben képes lesz letölthető, multimédiás fájlok értékesítésére, beleértve a műalkotásokat, hang- és videófájlokat, valamint nem helyettesíthető tokeneket (NFT) is.

A McDonald's is beszáll a metaverzumba Forrás: NurPhoto via AFP/Jakub Porzycki/NurPhoto/Jakub Porzycki

Emellett a vállalat levédetné a McCafe márkanevet a metaverzumban, de tervben van különböző virtuális események (például koncertek) megrendezése is a virtuális valóságban.

A McDonald's ezzel belépett azon nagyvállalatok sorába, melyek igyekeznek megvetni a lábukat a különböző metaverzum platformokon. Csak az elmúlt hónapban hasonló lépéseket tett a Nike és a Walmart is.