Mutatjuk a világ legfurcsább kuponakcióit - képek

kupon kedvezmény akció
Vágólapra másolva!
Egy felmérés szerint a magyarok harmada halasztott már el vásárlást azért, hogy később kedvezménnyel szerezhesse be a kívánt terméket, míg 40 százalék a kuponos akciók hatására olyasmit is beszerez, amit amúgy nem tervezett. A kuponozás történelmének közel 140 éve alatt bőven akadtak furcsa leárazási ajánlatok. Galériás összeállításunkban most ezeket mutatjuk be.
Vágólapra másolva!

A második válópert 50 százalékos engedménnyel vállalta Sean Simmons georgiai ügyvéd a helyi újságban meghirdetett kuponja szerint.

– állt szó szerint a hirdetés szövegén.

Annak ellenére, hogy a kupon nagy felzúdulást keltett pár éve Amerikában, az ügyvéd szerint meglepően sikeres lett.

Az alábbi galériában még több hajmeresztő ajánlat látható!

kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon
kupon

A multicégek és a kuponok találkozása nem új történet: a Coca-Cola 1887-ben adta ki az első kupont.

Akkor még a vállalat nem sejtette, hogy ezzel megreformálja a kereskedelem történelmét.

A cég voucherével a vásárlók egy pohár ingyen italhoz jutottak, a marketingstratégia pedig sikeresnek bizonyult. A Coupon Sherpa adatai szerint 1894 és 1913 között kilencből egy amerikai rendelkezett Coca-Cola-kuponnal, ez pedig 8,5 millió ingyen italt jelentett.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

Mára a legnagyobb brandek használják a kuponos módszert, mert jó hatással van a hosszú távú imidzsépítésre, megjutalmazza az új és a visszatérő vásárlókat, valamint serkenti az eladásokat,

áll az Astoriaagency közleményében.