Fontos változtatást hajt végre a magyar termékeknél a Lidl

Lidl
A logo is pictured on a sign outside a Lidl supermarket store in London on September 26, 2016. - Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. (Photo by Daniel Leal-Olivas / AFP)
Vágólapra másolva!
Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl. A vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a kiváló hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét, hozzájárulva ezáltal a magyar agrárium és gazdaság versenyképességéhez, sikereihez - olvasható a társaság közleményében.
Vágólapra másolva!

A Lidl Magyarország évek óta elkötelezett a kiváló magyar termékek népszerűsítése mellett, amit most új szintre emel. 2021. szeptember elsejétől ugyanis minden magyar, hazai és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékének ártábláját „Jó választás a hazai" védjeggyel látja el. Az új logó célja, hogy egyértelművé tegye a vásárlók számára, hogy melyek a hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékek és így megkönnyítse számukra a választást.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője kiemelte:

A piacvezető áruházlánc 8 éve indította el a Lidl a magyar beszállítókért programját, melynek eredményeként immár közel 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt és kínálatában összesen 3.800 hazai termék érhető el. Utóbbi 87 százalékos emelkedésnek felel meg a program első évéhez viszonyítva. A termékek népszerűségét jelzi, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a 2020-as gazdasági évet tekintve mintegy 22 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.

Az új védjegy, amivel a Lidl támogatja a magyar termékeket Forrás: Lidl


A legkeresettebb termékek a friss húsok, a zöldségek és gyümölcsök, a tejtermékek és a pékáruk. De az állandó kínálat esetében például a tojás és a friss baromfi 100 százalékban hazai termelőktől származnak.

A vállalat a hazai értékesítésen túl az exportra is nagy hangsúlyt fektet és támogatja beszállítóit a külpiacra jutásban. 2020-ban összesen 64 milliárd forint értékben bonyolított exportot a Lidl és 170 magyar beszállító 665 árucikke kapható 26 országban. Vagyis szinte az összes „Lidl-országban" elérhetőek a magyar termékek időszakos vagy állandó jelleggel. A legkelendőbbek a különféle rágcsálnivalók, az olajok és margarinok, a friss húsok, a tejek és tejtermékek és az állateledelek. Emellett a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr, összesen 6,3 milliárd forint értékben juttatott el magyar palackos borokat a külpiacokra, ami 25 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit.