Nyereséggel zárt a világ második legnagyobb divatáruházlánca

This picture taken on November 29, 2018 shows a resident walking past a H&M clothing store in Shenyang in China's northeastern Liaoning province. AFP CHINA XTRA
Vágólapra másolva!
A vártnál némileg nagyobb nyereséggel zárta a május végével záródott idei második negyedévét a Hennes & Mauritz (H&M) svéd divatáru-kiskereskedelmi lánc, amely azonban jelezte, hogy júniusi értékesítése ugyan 25 százalékkal felülmúlta az egy évvel korábbit, de 4 százalékkal kisebb volt a koronavírus járvány előtti utolsó év azonos időszakához képest.
Vágólapra másolva!

A világ második legnagyobb ágazati vállalata a Zara után, csütörtökön azt közölte, hogy az adózás előtti nyeresége 3,59 milliárd korona (419 millió dollár, 1 svéd korona = 34,76 forint, vagyis több mint 124,13 milliárd forint) volt a május végével zárult pénzügy második negyedévében az egy évvel korábbi 6,48 milliárd korona veszteség után.

A H&M egyik üzeletének kirakata Forrás: dpa Picture-Alliance/AFP/Paul Zinken

A cég közleményéből az is kiderült, hogy jól alakultak online eladási adatai, miközben egyre kevesebb boltja van zárva. A H&M adatai szerint globálisan 5 ezer boltja közül már csak 95 van zárva, március elején a számuk jóval több, mintegy 1300 volt.