A GRÁNIT Bank digitális bankként eddig is kiemelt feladatának tekintette, hogy ügyfelei a pénzügyeiket minél szélesebb körben fizikai jelenlét nélkül, otthonukból intézhessék. A járványügyi helyzetre tekintettel a lakosság mellett a vállalkozásoknak is több hasonló megoldást kíván biztosítani.
Az új online igénylési folyamat lehetővé teszi, hogy a vállalkozások minden, az igényléssel kapcsolatos adminisztratív teendőt és kommunikációt e-mailen keresztül bonyolíthassanak le,
és a bank is e-mailen fogadja be a benyújtandó dokumentumokat, így a jóváhagyott hiteligénylést követően csak egyszer kell a bankba bejönni személyesen, a benyújtandó dokumentumok eredeti példányának bemutatásához és a szerződés megkötéséhez.
A hazai kis- és középvállalkozások hitelezését a Gránit Bank 2010-es megalapítása óta kiemelt feladatának tekinti, így az MFB Pontok hálózatába tartozó bankként fontos célja, hogy minél jobban kivegye részét az MFB nulla százalékos és 3 éves türelmi idővel nyújtott gyorskölcsönének közvetítéséből.
Az MFB Kamatmentes Újraindítási Gyorskölcsöne esetében a Gránit Bank MFB Pont az erre dedikált honlapon tájékoztatást nyújt az új termékkel kapcsolatban,
az ügyfelek saját maguk elvégezhetik az előszűrést, majd egy online kérdőív kitöltésével megtudhatják jogosultak-e a hitel felvételére.
Az előszűrés pozitív eredménye természetesen ennél a kölcsöntípusnál sem jelenti automatikusan a kölcsönkérelem jóváhagyását.
A hitelt igénylők a kitöltött kölcsönkérelem és a benyújtandó cégiratok e-mailes beküldésével fejezhetik be a kölcsönkérelem beadását. A kérelem elbírálásának befejezéséről és annak eredményéről a Bank külön tájékoztatást küld.
A jóváhagyást követően csak a szerződéskötéshez kell személyesen megjelenni.
A bank legújabb digitális fejlesztésével segíteni kívánja a koronavírus negatív gazdasági hatásainak mérséklését és a gazdaság mielőbbi újraindítását.