Átverte vásárlóit a sportélelmiszereket forgalmazó cég, 100 millió forintra bírságolták

protein
A fehérjeszükségletet befolyásoló tényezők közé tartozik az életkor, a nem, a fizikai és egyészségi állapot
Vágólapra másolva!
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy forgalmazója fiktív leárazással és valótlan, vásárlásra sürgető üzenetekkel hirdette honlapján a MyProtein termékeket. A hatóság 100 millió forintos bírságot rótt ki az angol cégre - írja közleményében a GVH.
Vágólapra másolva!

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálata megállapította, hogy a Nagy-Britanniában bejegyzett The Hut.com Limited

tisztességtelen módon, a fogyasztókat megtévesztve forgalmazta „MyProtein" márkájú étrend-kiegészítőit (elsősorban fehérjéket) és ruházati termékeit.

A cég ugyanis az eljárás során nem tudta igazolni, hogy korábban valaha is alkalmazta az e-DM leveleiben és a magyar honlapján akciósként feltüntetett termékek eredeti, azaz magasabb összegű árait.

Képünk illusztráció Forrás: Sutterstock

Emellett jogsértőnek bizonyultak azok a vásárlásra sürgető üzenetek is (pl. „Kiárusítás"; „Utolsó lehetőség"; „Gyorsan fogynak a készletek"), amelyek azt a látszatot keltették a fogyasztókban, hogy a „kedvezményes" árak csak korlátozott ideig érvényesek.

A versenyhatóság 100 millió forintos bírságot szabott ki a vállalkozásra, és eltiltotta a jogsértő magatartás folytatásától,

valamint az eltiltás betartásának igazolására kötelezte a céget.