Az Amazon maradt a világ legértékesebb márkája

Horizontal ILLUSTRATION LOGO E-COMMERCE WAREHOUSE TRADE
An Amazon distribution center is seen as the coronavirus continues to spread across the United States, on April 25, 2020 in North Las Vegas, Nevada. - Nevada Gov. Steve Sisolak ordered a mandatory shutdown of nonessential businesses, including all casinos, in the state through at least April 30, 2020 to help combat the spread of the virus. The World Health Organization declared the coronavirus (COVID-19) a global pandemic on March 11th. (Photo by David Becker / AFP)
Vágólapra másolva!
Az Amazon megőrizte pozícióját a világ legértékesebb márkájaként, mivel közel harmadával növelte értékét a járvány korlátozások közepette, és elérte a 415,9 milliárd dollárt – összegzi a CNBC.
Vágólapra másolva!

A Kantar felügyelete alatt a WPP hirdetési csoport megbízásából a BrandZ közzétette a márkaértékek rangsorát. Az évenkénti összesítés

a világ száz legértékesebb márkáját rangsorolja

piaci értékük és fogyasztói kutatások alapján.

Illusztráció Forrás: AFP/David Becker

Míg a koronavírus-kitörésről szóló hírek márciusban negatívan befolyásolták a tőzsdei mozgást, az olyan online vállalkozások, mint az Amazon részvényeinek ára emelkedett, mivel az üzletek bezártak és mindenki házhoz szállíttatott..

Ugyan a lezárások miatt a fogyasztók körében rendkívüli módon megugrott a házhozszállítás,

az Amazon logisztikai rendszere jól működött, és ez tovább növelte a márka erősségét.

Azoknak a márkáknak nőtt meg igazán az értéke, amelyek lehetővé tették az emberek számára, hogy digitális eszközökkel kényelmesen elérjék őket – olvasható a Kantar jelentésében.

Illusztráció Forrás: AFP/Emmanuel Dunand

– nyilatkozta a BrandZ elnöke, David Roth.

A listán szereplő száz márka teljes értéke meghaladja az 5 ezermilliárd dollárt, a 2019-es összeállításhoz képest ez mintegy hat százalékos növekedést jelent.