Újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az ELMŰ-ÉMÁSZ

2020.06.29. 17:10

2020. július 6-tól a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újra nyitnak az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ állandó személyes ügyfélszolgálati irodái. A vállalat ugyanakkor továbbra is azt ajánlja ügyfeleinek, hogy elsősorban a digitális ügyfélcsatornákat vegyék igénybe. A személyes ügyfélszolgálatok online és telefonos időpontfoglalással lesznek látogathatók.

Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálatai a járványügyi helyzet enyhülésével összhangban, viszont az ügyfelek és a munkatársak egészségének további védelme mellett fokozatosan nyitnak meg országszerte. Először 2020. július 6-tól a vállalat állandó ügyfélszolgálati irodái nyitnak ki hétfő, kedd, szerda és pénteki napokon 10-től 14 óráig, csütörtökön pedig 14 és 18 óra között.

Azok az ügyfelek, akik mindenképpen személyesen szeretnék ügyüket intézni, 2020. június 29-től az alábbi weboldalon, vagy az EnergiApp mobilapplikációban vagy pedig telefonon tudnak előzetesen időpontot kérni maguknak. Az időpontfoglalásról visszaigazoló e-mail-t kapnak.

Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy időpontban egy ügyet tudnak intézni 20 perces időtartamban. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.

Fokozatosan és megfelelő óvintézkedések előírása mellett, előzetes időpont egyeztetéssel nyitnak ki újra az ELMŰ-ÉMÁSZ személyes ügyfélszolgálataiFotó: Koncz Márton - Origo

Az E.ON csoport tagja, az ELMŰ-ÉMÁSZ online ügyfélszolgálatán, a https://ker.elmuemasz.hu oldalon egyszeri regisztrációt követően az alábbi ügyek teljes körűen intézhetők:

  • mérőállás bejelentése;
  • előre fizetős mérő feltöltés, azonnali feltöltőkód-kiadás;
  • számlázási cím módosítása;
  • számlázással kapcsolatos ügyintézés;
  • egyenleg lekérdezés;
  • folyószámla kivonat és kimutatás;
  • igazolás folyószámla egyenlegről;
  • elektronikus számlázás igénylése, lemondás, számlamegtekintés;
  • névátírás, fogyasztóváltozás indítása, szerződéskötés;
  • fizetési mód változtatás;
  • számlamegtekintés, másolatigénylés;
  • részfogyasztás módosítása;
  • szerződés felmondása;
  • időpontfoglalás ügyfélszolgálati irodáinkba.

Az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja arra kéri ügyfeleit, hogy az alábbi ügyek intézésére, ha megte-hetik, továbbra is a cég digitális csatornáit válasszák:

  • mérőállás rögzítése,
  • előre fizető mérő feltöltése,
  • számlamásolat és csekk kérése.

A cég emellett felhívja ügyfelei figyelmét, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés az ELMŰ-ÉMÁSZ digitális platformjain, azaz telefonon, az online ügyfélszolgálaton és az EnergiApp mobilapplikációban.

Az előre fizető mérők feltöltésére nem csak a digitális csatornákon, hanem az országban számos újságárusnál is van lehetőségük az ügyfeleknek.

Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az ELMŰ-ÉMÁSZ, az E.ON csoport tagja számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.