Meglepő dologra készül az üdítőgyártó óriás

Coca-Cola rolls out Sh3.5bn water plan China Chinese Coca Cola beverage
--FILE--Bottles of Coca-Cola limited editions for the 1998 to 2018 FIFA World Cup are on display in a World Cup themed store in Zhengzhou city, central China's Henan province, 3 July 2018. Kenya is among 41 African countries benefitting from a Sh3.5 billion kitty by global beverages firm Coca Cola that will provide clean and safe water to six million people across the continent.
Vágólapra másolva!
126 év üdítőital-gyártás után a Coca-Cola - most úgy tűnik -, valami teljesen mással próbálkozna az Egyesült Államokban: alkoholos újdonságot dobna piacra, amelyhez már be is jegyeztette a védjegyet.
Vágólapra másolva!

Kiderült, hogy a népszerű üdítőitalgyártó óriás, a Coca-Cola egy lépéssel közelebb került az első booze, azaz alkoholt is tartalmazó italmárkájának bevezetéséhez.

A cég ugyanis az EH Canning Co nevet védjegyeztette be a szabadalmi hivatalnál,

méghozzá az alkohol kategória alatt, bár a szabadalom egyébként lefedi az ásványvíz, a gyümölcsital és az alkohol kategóriákat, ideértve a sört is.

A hírről eredetileg beszámoló The Grocer portál azt is tudni véli, hogy az ikonikus italgyártó

„hard seltzer"-t gyártana, ami egy manapság igen kelendő, gyümölcs ízesítésű szénsavas alkoholos italt takar.

A Coca-Cola Európában belép az alkoholos italok piacára (a kép illusztráció, nem az új termékek szerepelnek rajta) Forrás: Imaginechina/He nansb - Imaginechina/He Nansb

A 20 és 35 év közötti korosztályból egyre többen fordulnak ezekhez az italokhoz, mint a sör alacsonyabb kalóriájú alternatívájához,

Nagy-Britanniában például több népszerű márka is verseng egymással a szupermarketek polcain. Az Aldi is nemrégiben indította el saját hasonló italát Nordic Wolf márkajelzéssel eper, citrom, málna és fekete ribizli ízekben.

A Coca-Cola márkaismertségével az italgyártó a szakértők szerint könnyen meghódíthatja a fiatalokat, hiszen nincs még igazi telítettség ezen a piacon. Keith Webb, egy kiskereskedelmi szakértő azt nyilatkozta a lapnak, hogy az EH Canning egy olyan új márka lesz, amely globálisan is elterjedhet, ám

azon nem szerepel majd a Coke márkanév, mely kizárólag a szénsavas üdítőitalokhoz kötődik.

Az italgyártó nem kommentálta az értesülést.

Nem ez lenne az első alkalom, hogy a Coca-Cola alkoholos italokat dobna piacra. Ahogy az Origo megírta, Japánban korábban már megpróbálkoztak ezzel.

Forrás: Mirror.co.uk