A Microsoft és a Coca-Cola öt évig partnerek lesznek

alumínium doboz
This photo taken on November 12, 2015 in Grigny, near Paris, shows newly produced Coca-Cola soft drink cans near the new assembly line at a Coca-Cola Entreprise bottling plant. AFP PHOTO / ERIC PIERMONT / AFP PHOTO / Eric PIERMONT
Vágólapra másolva!
A Microsoft nemrég bejelentette, hogy megnyerték a Coca-Cola által kiírt pályázatot, így öt évíg ők szállíthatják a vállalat számára az üzleti szoftvereket, beleértve a digitális kommunikációra használható Teams alkalmazást is.
Vágólapra másolva!

A két vállalat arról nem számolt be, hogy mekkora értékű a megállapodás, azonban azt már lehet tudni, hogy a Microsoft öt évig ellátja a Coca-Colát a Dynamics 365 nevű üzleti szoftverrel.

Ugyan a Microsoft régóta erős ezen a területen, most szeretnének tovább terjeszkedni és üzleti megoldásokat kínálni a sales és az ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalóknak is.

James Phillips, a Microsoft egyik magas beosztású menedzsere elmondta, hogy a Coca-Cola a Microsoft szoftvereit használva jobban össze tudja hangolni a munkát, ráadásul kulcsfontosságú információkat és adatokat is gyorsabban lesznek képesek megkapni és továbbítani a különböző részlegek között, de mesterséges intelligencia is segíti a jobb összehangolást.

Illusztráció Forrás: AFP/Eric Piermont

Szintén az új szoftver segítségével tudnak majd az alkalmazottak szabadságot kérni, ott tekinthetik meg a beosztásukat és a céges közleményeket is a felületen olvashatják el, tehát nagyjából minden egy helyen lesz az integrációt követően.

A Coca-Cola a kezdetekben hagyja, hogy az alkalmazottak megismerkedjenek a rendszerrel és saját maguk próbálgassák, majd ezt követően tartanak különböző oktatásokat és vezetik át fokozatosan a vállalat belső tevékenységeit a szoftveres felületre.

Barry Simpson, a Coca-Cola egyik menedzsere kiemelte, hogy a Microsoft segítségével lecserélhetik a most használt, már évek óta rosszul működő rendszerüket egy új, sokkal jobb megoldásra.

Hozzátette, hogy az ügyfélszolgálat számára kifejezetten nagy segítség lesz mindez, hiszen gyorsabban válaszolhatnak az ügyfelek kérdéseire.