Kínai rágcsálnivalót gyártó céget vesz a PepsiCo

népszerű márkák galéria, pepsi
SAN FRANCISCO, CA - JUNE 10: Water droplets cling to a bottle of Pepsi that sits in a cooler of a food truck on June 10, 2015 in San Francisco, California. The San Francisco board of supervisors has approved an ordinance that would require warning labels to be placed on advertisements for soda and sugary drinks to alert consumers of the risk of obesity, diabetes and tooth decay. The ordinance would also ban advertising of sugary drinks on city-owned property. If San Francisco mayor Ed Lee approves the measure, the law would be the first of its kind in the nation. Justin Sullivan/Getty Images/AFP
Vágólapra másolva!
A PepsiCo megállapodott a kínai Be & Cheery nevű, rágcsálnivalókat gyártó és forgalmazó vállalattal a felvásárlásról. Az ügylet összértéke 705 millió dollár lesz, jelentették be az érintett vállalatok.
Vágólapra másolva!

A Be & Cheery javarészt magvakat és szárított gyümölcsöket árul a kínai e-kereskedelmi oldalakon keresztük. A PepsiCo szerint az akvizíció fontos lépés volt az amerikai konglomerátumnak ahhoz, hogy piacvezetőnek válljanak Kínában.

illusztráció Forrás: AFP/Getty Images/Justin Sullivan

Ram Krishnan, a PepsiCo vezérigazgatója kiemelte, hogy a Be & Cheery által a vállalat tovább növelheti online jelenlétét és a lépéssel jelentős szereplője lehet a kínai e-kereskedelemnek. A felvásárlás emellett segít abban is, hogy a termékek egyszerűbben és gyorsabban eljussanak a fogyasztókhoz.

A cégvezető hozzáttette, hogy a Be & Cheery innovatív működése az amerikai konglomerátumnak is segíthet megújulni több területen is.

A Be & Cheery-t 2003-ban alapították és jelenleg az egyik legnagyobb online értékesítő rágcsálnivalókat forgalmazó vállalatnak számít Kínában. 2019-ben a cég 711,7 millió dollárnyi bevételt termelt.