A csomagolás designjának elkészítése a Backbone Branding bevéhez fűződik.
Honlapjuk tanúsága szerint céljuk a tervezéskor az volt, hogy emocionális, emberi üzenetet közvetítsenek a termék külső megjelenésével, egyidejűleg azonban a csomagolás teljes mértékben funkcionális legyen.
Arra törekedtek, hogy minimális designelemeket alkalmazzanak, hiszen a mindennapok élelmiszeripari termékéről van szó, másfelől viszont szerették volna közvetíteni a rizstermesztést végzők fáradozásait.
Ezért a termékcsomagoláson a rizsföldeken dolgozók különböző arckifejezéseit is megjelenítették, amelyek munka közben kiülnek az arcukra.
Ennek jegyében a magabiztosság, a büszkeség, az elégedettség, az empátia és a fáradtság egyaránt felismerhetők a grafikákon.
Ha pedig egymás mellé tesszük a polcokon a Riceman rizseszacskókat, akkor a legkülönfélébb emberi érzelmek jelennek meg egymás mellett, és szinte úgy tűnik a dolog, mintha egymással kommunikálnának.