Ilyen rizscsomagolást még biztosan nem látott - fotó

Riceman, rizs, csomagolás, Backbone Branding
Vágólapra másolva!
Kreatívabb ötletet nehezen tudnánk elképzelni egy kilónyi rizs okos és feltűnő becsomagolására - ezekkel a szavakkal hívja fel a figyelmet a Trade Magazin ennek a hétköznapi élelmiszer csomagolásának egy új és rendkívül ötletes változatára.
Vágólapra másolva!

A csomagolás designjának elkészítése a Backbone Branding bevéhez fűződik.

Forrás: Backbone Branding

Honlapjuk tanúsága szerint céljuk a tervezéskor az volt, hogy emocionális, emberi üzenetet közvetítsenek a termék külső megjelenésével, egyidejűleg azonban a csomagolás teljes mértékben funkcionális legyen.

Forrás: Backbone Branding

Arra törekedtek, hogy minimális designelemeket alkalmazzanak, hiszen a mindennapok élelmiszeripari termékéről van szó, másfelől viszont szerették volna közvetíteni a rizstermesztést végzők fáradozásait.

Forrás: Backbone Branding

Ezért a termékcsomagoláson a rizsföldeken dolgozók különböző arckifejezéseit is megjelenítették, amelyek munka közben kiülnek az arcukra.

Forrás: Backbone Branding

Ennek jegyében a magabiztosság, a büszkeség, az elégedettség, az empátia és a fáradtság egyaránt felismerhetők a grafikákon.

Forrás: Backbone Branding

Ha pedig egymás mellé tesszük a polcokon a Riceman rizseszacskókat, akkor a legkülönfélébb emberi érzelmek jelennek meg egymás mellett, és szinte úgy tűnik a dolog, mintha egymással kommunikálnának.