Kik nyerték meg a Lidl által elindított komment-cunamit?

Lidl
A logo is pictured on a sign outside a Lidl supermarket store in London on September 26, 2016. - Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. (Photo by Daniel Leal-Olivas / AFP)
Vágólapra másolva!
Néhány nappal ezelőtt a Lidl Magyarország valószínűleg történelmi posztot generált, és útjára indított egy olyan viralitást, ami nálunk húsgolyó-gate néven vált híressé. Egy húsgolyóról szóló hirdetést tettek közzé, amely teljesen felbolygatta az internetet.
Vágólapra másolva!

A történet ott kezdődött, hogy a Lidl megjelentetett egy svéd húsgolyó hirdetést, de arra nem számítottak, hogy beindul a kommentcunami a bejegyzés alatt - írja a Ripost. Ráadásul nem is akárkik trollkodták szét az áruház posztját, hanem a húsgolyóban konkurenciának számító IKEA. Aztán minden elszabadult...

A Lidl szerint ugyanis az autentikus húsgolyókért nem kell Svédországig utazni. Ezzel a húsgolyóiról (is) híres IKEA is egyetértett, de megjelent például a Szállás.hu hozzászólása is, amely az utazás mellett döntőknek javasolt a Lidl posztja alatt szállást, végül pedig egy utasbiztosítással foglalkozó cég is beszállt.

Rengeteg márka – terméktől és szolgáltatástól függetlenül – szállt fel időben (és páran kicsit későn) a hype vonatra. A Trade Magazin cikke alapján most nem a komment-cunamit fogjuk kiértékelni, inkább a felhasználók véleményét mutatjuk meg a számok (like-ok, elérések) tükrében.

null

null

A poszt és a hozzászólások legnagyobb nyertesei elsősorban a nagy márkák – azonban fontos tanulság, hogy minél gyorsabb, relevánsabb és autentikusabb egy reakció, annál jobban értékelik a felhasználók a márka bekapcsolódását. Így szerepelhetnek a listán előkelő helyeken például a kisebb követői bázissal rendelkező Országos Meteorológiai Szolgálat, a Budapest Bike Maffia, illetve a Kométa tartalmai.

Azért a Lidlről se feledkezzünk meg: január 27 és 29. között potenciálisan 1.598.525 felhasználót értek el, főleg a témával foglalkozó cikkek és Facebook hozzászólások révén.