Az Ikea, amely egyértelműen a millenniumi évek nyertese volt, lépett egy merészet: közzétett egy hirdetést, amellyel reagált Meghan hercegné és Harry herceg döntésére. A reklámban az Ikea kartondobozokat értékesít az alábbi szöveggel:
Meghan, Harry. Megértünk, a változás bennünk van.
A 3,50 euróba (körülbelül 1180 forintba) kerülő, költözéshez használható kartondobozokkal a cég arra utalt, hogy az angol királyi családhoz tartozó pár látszólag közel áll ahhoz, hogy Kanadába vagy az Egyesült Államokba költözzön.
De mások is reagáltak a hercegi pár költözésével kapcsolatos hírekre, melyek már inkább élcelődnek.
A Crik Cok, egy olasz burgonya chips márka instagramos hirdetésében egy chips szerepel egy tányéron az alábbi felirattal: „Meghan, most már kézzel is ehet."
Egy másik márka, a KUBO bútorcímke a fürdőszobai bútorokról tett közzé egy hirdetést: „Meghan, Harry. Ha az otthonukat kell berendezniük, kezdjék a fürdőszobával!"
A Prezioso Casa a gyermekek hálószobájával kapcsolatos hirdetését a következő szavakkal kommentálta: „Meghan, Harry. Ne aggódjanak, itt emeletes ágyak is vannak. "
Forrás: Express.co.uk