Bár India a világ ötödik legnagyobb autópiaca, még mindig nem számít az elektromos autók jelentős felvevőjének. Ha a Tesla meg is veti a lábát ott jövőre, szakértők szerint főleg kereskedelmi vagy flottajárműként fognak a Tesla autók megjelenni középtávon.
Az indiai szabályozás szerint a külföldi autógyártóknak az országon belül is létesíteniük kell gyártóegységeket, amennyiben járműveiket értékesíteni kívánják. Azonban az még nem tisztázott, hogy a Tesla gyárat is létesít-e Indiában, vagy a forgalomba kerülő autókat máshonnan viszi-e be az országba, mondjuk a Sanghajban található gyárából.
Egyes források szerint Bangalore, Karnataka fővárosa, lesz a Tesla indiai gyárának székhelye, ahol számos más gyáróriás is megtalálható, például a Toyota, Daimler vagy Bosch egységei.
Az Avendus pénzügyi szolgáltató előrejelzése szerint, India elektromos járműpiaca 2025-re 500 milliárd rúpiára növekedhet, bár az értékesített járművek többsége nem autó, hanem két- vagy háromkerekű jármű (például motorok, robogók) lesz, írja az Asia Times.