Világversenyen aranyérmes a 20 éves Skandináv lottó Szuperkoncert

Nagy siker volt a 2019-es szuperkoncert
Vágólapra másolva!
Újra meghódította a szakmát a Szerencsejáték Zrt. 2019-es Szuperkoncertje, hiszen az UNICEO Live Communication elismerése után most az Eventex rangos nemzetközi díjait is elnyerte. A Skandináv lottó 20. születésnapja alkalmából a nemzeti lottótársaság és a Lounge Group által közösen megrendezett nagy sikerű ingyenes koncertjét az „Ügyfél elköteleződést segítő rendezvény", valamint a „Márkaélmény, szabadidő" kategóriában is díjazták, a vállalat előbbiben arany-, utóbbiban pedig bronzéremmel büszkélkedhet - írja közleményében a Szerencsejáték Zrt.
Vágólapra másolva!

Az Eventex nemzetközi díjáért világszerte szálltak versenybe vállalatok 39 országból. A 11 éve alapított szakmai elismerés célja, hogy nemzetközi szinten ünnepelje a rendezvénypiac kreativitását, az innovációit és a hatékonyságát.

Az Eventex zsűrije szerint 2019-ben a Szerencsejáték Zrt. Szuperkoncertje bizonyult a legjobbnak „Ügyfél elköteleződést segítő rendezvény" (Customer Engagement Event) kategóriában, illetve dobogós helyezést érdemelt „Márkaélmény, szabadidő" (Brand Experience – Leisure) kategóriában is.

A nemzeti lottótársaság 2019. szeptember 28-án a budapesti Hősök terén tartott ingyenes koncertjét a Skandináv lottó 20. születésnapja alkalmából folytatott egy hónapos kampánya zárásaként szervezte meg.

Nagy siker volt a 2019-es szuperkoncert Forrás: Szerencsejáték Zrt.

A kampány fő elemeként megvalósuló rendezvény által kiemelkedő eredmény született: az előzenekar Wellhello és a sztárfellépő Bryan Adams produkciója a Hősök terén több mint 70 ezer embernek nyújtott magas szintű szórakozást.

A nemzeti lottótársaság által megrendelt utókutatás alapján a magyar lakosság több mint fele hallott a koncertről, és a résztvevők több mint 90 százaléka minősítette kiválónak, illetve jónak a szervezést.

A Szerencsejáték Zrt. a rendezvénnyel, illetve az ehhez kapcsolódóan megvalósult integrált országos kampánnyal 68 százalékról 73 százalékra növelte a Skandináv lottó márkaismertségét, és eredményesen hozzájárult a tavalyi üzleti célok teljesüléséhez. Társadalmi felelősségvállalási programjaival összhangban a Szerencsejáték Zrt. a szervezés során figyelmet fordított a fogyatékossággal élőkre is, így az előző évhez képest háromszor nagyobb mozgássérült lelátót épített közvetlenül a színpad mellett.