Ugyan komoly visszaesést tapasztalt a Lyft az utasok számát tekintve, de a vártnál így is nagyobb forgalmat volt képes lebonyolítani a közösségi fuvarmegosztással foglalkozó vállalat.
A Lyft vesztesége elérte a 400 millió dollárt az előző negyedévben, ez viszont némi javulást mutat a tavalyi év azonos időszakához képest.
A vállalat bevétele a Lyft jelentése szerint 955 millió dollár volt, amely 23 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához mérten. Ez közel százmillió dollárral jobb, mint amire az elemzők számítottak.
Az eredmény jó hatással volt a Lyft részvényeire is, amelyek árfolyama a piaci zárást követő órákban 17 százalékkal növekedett.
Logan Green, a vállalat vezérigazgatója kiemelte, hogy a koronavírus-járvány komoly nehézségeket okoz a cég működésében, azonban a Lyft jól felkészült erre az időszakra. Ennek ellenére meg kellett vállniuk az alkalmazottaik 17 százalékától, vagyis összesen több mint ezer embertől.