Magyar medencék hódíthatják meg Amerikát

Wellis
Vágólapra másolva!
Kis családi vállalkozásból Magyarország egyik legnagyobb exporttevékenységét folytató vállalatává nőtte ki magát az elmúlt időszakban a Wellis. A magyar márka nem áll meg az európai piacnál, már négy egyedi prémiumpartnerrel dolgoznak együtt az USA-ban is. A nagyratörő célok természetesen komoly fejlesztéseket is megkívánnak, ennek jegyében idén elkészült a vállalat új, 10 ezer négyzetméteres raktárépülete, és már munkába állt a medencegyártáshoz használt új vákuumformázó berendezés is.
Vágólapra másolva!

A Wellis jelenleg évi tízezer darabos, teljes mértékben Magyarországon gyártott medencetermelését kiegészíti egy több tízezer darabos szaniterkínálat is, ami szükségessé tette a vállalat dabasi, 24 ezer négyzetméteres beépítettségű területének bővítését: a zöldmezős beruházás keretében egy

új, 10 ezer négyzetméteres, könnyűszerkezetes raktárcsarnok készült el, amely egyszerre akár 4000 kész medence tárolására is alkalmas.

Az innovatív állványzat-kialakításnak köszönhetően akár három szinten, hétméteres magasságban is lehet medencéket pakolni, amelyek mozgatása speciális gépekkel és adapterekkel valósul meg. Az új épület megkönnyíti a kiszállítást, valamint lehetőséget biztosít arra, hogy az európai partnerei számára is raktározhasson a vállalat. Egy olyan állandó raktárkészlet elhelyezése valósul meg, amivel a Wellis minden megrendelői igényt ki tud szolgálni, így a vásárlóknak egy adott modell kiválasztása után nem kell hosszú ideig várakozniuk a gyártásra.

A Wellis dabasi gyártóbázisa Forrás: Origo

Szintén a 2019-es fejlesztések keretében egy újabb vákuumformázóval gazdagodott a gyár gépparkja.

2010 óta eddig egy berendezés látta el ezt a feladatot, és készítette az összes itt gyártott medencetestet. Most párhuzamosan két gép tud dolgozni ezen a területen, kiszolgálva a Wellis termelési növekedéssel kapcsolatos céljait. A számok pedig magukért beszélnek: a legfrissebb statisztikák alapján

a Wellis 2019-ben bekerült Magyarország 19 legnagyobb exporttevékenységet végző vállalata közé, eladásaik 90 százaléka a külföldi piacra történik.

Ilyen prémium minőségű medencéket gyárt a Wellis Forrás: Kiraly Istvan-Fografus

A vállalat következő nagy stratégiai lépése a cég stabilizálása az amerikai piacon.

– árulta el Szekeres Enikő, a Wellis kommunikációs és marketing menedzsere. Már számos olyan végfelhasználóról tudnak az Egyesült Államokban is, aki a vállalat dabasi gyárában készült medencéje mellett döntött. Úgy vélik: ami a tengerentúlon is vonzó lehet a Wellis termékekben, az az egyedi design és a minőség.