Kiderült, milyen termékekkel erősít az Auchan

Auchan
Budapest, 2014. december 27. Az Auchan Bevásárlóközpont Soroksár név felirata az épület homlokzatán. MTVA/Bizományosi: Faludi Imre *************************** Kedves Felhasználó! Az Ön által most kiválasztott fénykép nem képezi az MTI fotókiadásának, valamint az MTVA fotóarchívumának szerves részét. A kép tartalmáért és a szövegért a fotó készítője vállalja a felelősséget.
Vágólapra másolva!
Az Auchan folyamatosan keresi annak a lehetőségét, hogyan tud minél több megbízható és minőségi helyi árut kínálni a magyar vásárlóinak, ennek érdekében több programot működtet, és a Magyar Termék védjegyhasználóival is egyre szélesebb az együttműködése. Mindezt Yann Oudeard, az Auchan Retail Magyarország termékigazgatója hangsúlyozta a cég kereskedelmi fórumán, amelyen közel 50 védjegyhasználó cég képviselője vett részt.
Vágólapra másolva!

A Magyar Termék védjegyrendszerrel való együttműködés tökéletesen illeszkedik a stratégiájukba, hiszen ugyan az Auchan a világ egyik legnagyobb élelmiszerkereskedelmi cége, de célja minden országban az, hogy jó minőségű, helyi és egészséges termékeket kínáljon a vásárlóknak.

– mondta Vidó Mónika, az Auchan Retail Magyarország Élelmiszer Univerzum igazgatója a cég budaörsi központjában tartott kereskedelmi fórumon.

Ennek bizonyítéka az is, hogy az Auchan Magyarországon forgalmazott saját márkás termékeinek 84 százalékát hazai cégekkel fejleszti. Létrehozta a Gazdától az asztalig programot, termeltetési kapcsolatokat épített ki a sertés és zöldség-gyümölcs ágazatban, áruházaiban regionális választékot kínál a vásárlóinak. A közvetlen gyártói, termelői kapcsolatok révén rövidebb lehet az ellátási lánc, ami kedvezőbb árakat és kisebb környezetterhelést eredményez.

Forrás: MTI/Faludi Imre

– mondta el az eseményen Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.

– ismertette a legutóbbi kutatásuk eredményeit Benedek Eszter. Két, tulajdonságaiban megegyező, azonos árú termék közül a magyarok 85,9 százaléka a hazait választja, 52,7 százalékuk pedig 10 százalékkal magasabb árat is hajlandó fizetni a hazaiért a külföldivel szemben, ha az eredetet védjegy igazolja.

Forrás:

A Magyar Termék Nonprofit Kft. és az Auchan az elmúlt években egyre több területen működik együtt.

Az Auchan a sajátmárkás termékein már 2013 óta használja a Magyar Termék védjegyeket,

2014-ben pedig a két cég stratégiai együttműködési megállapodást kötött. 2015-től az Auchan támogatást nyújt a védjegyhasználó cégeknek az országos promóciókhoz, 2019-től pedig nyereményjátékot is indítottak védjegyhasználók részvételével. Ezenfelül a magyarországi Auchan megkezdte a Magyar Hetek szervezését a hálózat külföldi boltjaiban, ami nagy segítséget nyújt ahhoz, hogy a hazai termékeket megismerhessék a külföldi fogyasztók és beszerzők.