Fontos újdonságot vezet be a Lidl

Lidl
A logo is pictured on a sign outside a Lidl supermarket store in London on September 26, 2016. - Aldi UK announced on Monday that it will invest Ł300 million ($389 million, 346 million euros) to revamp its stores over the next three years. Aldi and its German rival Lidl have boomed in Britain, grabbing market share from traditional supermarkets Asda, Morrison, Sainsbury's and Tesco, as customers tightened their belts to save cash. (Photo by Daniel Leal-Olivas / AFP)
Vágólapra másolva!
A Lidl bejelentette, hogy németországi üzleteiben megjelentek a tüllből készült zsákok, amelyekbe zöldséget és gyümölcsöt lehet majd pakolni.
Vágólapra másolva!

Az augusztus végén elindult kampány 3200 üzletben teszi lehetővé a zsákok megvásárlását - írja a Trade Magazin az ESM Magazin cikkére hivatkozva.

A mosható poliészter zsákocskák 49 eurócentbe kerülnek, és darabonként akár 5 kilogramm gyümölcsöt és zöldséget is elbírnak.

Forrás: Shutterstock

Ez az újdonság lehetővé teszi a diszkontlánc számára, hogy csökkentse hálózatában az egyszer használatos csomagolóanyagok mennyiségét.

A kezdeményezés nem csupán a német piacot érinti, hiszen augusztusban belgiumi áruházaikban már megjelentek ilyen zacskók, Írországban pedig még ebben a hónapban szintén bevezetik az újdonságot.