Így piszkálja egymást két nagy gyorsétteremlánc

McDonald's, McDrive and McCafe ECONOMY COMMERCE Outdoor shot Branch Lettering LOGO FAST FOOD Brand McDonald McDonalds McCafe McDrive
A McDonald’s alapítója Raymond Kroc egy San Bernardinóban élő testvérpárnál házalt milkshake-készítő gépeivel a fivérek éttermében. Később Kroc az ügynökök lett, franchise-t alapított, és a testvérek nevének névhasználati jogát megvásárolta.
Vágólapra másolva!
A két amerikai gyorsétteremlánc ismét reklámháborút indított egymás ellen – írja a The Drum.
Vágólapra másolva!

A McDonald's a riválisával szembeni épületen tette közzé óriási hirdetését, amiben arra kérdez rá, a vásárlók azt szeretné, ha egy király szolgálná fel az ételt, vagy inkább királyi bánásmódra vágynak.

Ezzel a cég arra utal, hogy a McDonald's éttermekben nem kell várni a pultnál a megrendelt ételre, ugyanis az ott dolgozók kiviszik azokat az asztalokhoz.

Illusztráció Forrás: dpa Picture-Alliance/AFP/Horst Galuschka

Ráadásul a hirdetőtáblán a lánc jól ismert aranyboltívei egy koronát ábrázolnak.

A Burger King nem volt rest és egy másik hirdetést tett közzé a "mekis" mellett, miszerint miért egy olyan étterem pirít rájuk, ami nem is nyílt lángon grillezi húsait – utalva ezzel arra, hogy a Burger King óriási szendvicséhez, a Whopperhez valódi, tűzön grillezett marhahúst használnak.

Nem ez az első, alkalom, hogy a két cég reklámokkal trollkodja egymást: korábban például a McDonald's elvesztette a Big Mac védjegyét, amire a versenytársa egy „nem Big Mac" nevű szendvicset dobott piacra Svédországban.