Havi bérletet tesztel az Uber

Uber
--FILE--A man uses the taxi-hailing app Uber on his smartphone in Beijing, China, 13 May 2015. Uber Technologies Inc is leading a charm offensive in China even as the controversial US ride-hailing app valued at $40 billion battles with raids on its offices and a crackdown on its drivers deemed to be operating illegally. Speaking at a technology conference in southern China, CEO Travis Kalanick called on local governments and leaders to work in collaboration with Uber. "Everything we do is focused on making cities better. The benefits come to cities when Uber works with local government and local leaders to make this progress a reality," he said, noting that Uber had created over 60,000 jobs across China just in April. People with knowledge of the matter said Uber has been actively trying to forge closer ties with local governments in China in a bid to fend off protests by local taxi firms, raids on its offices and well-connected local rivals.
Vágólapra másolva!
Az Uber szeretne létrehozni egy Amazon Prime szerű havi előfizetéses csomagot, amelyben nemcsak fix tarifával utazhatnak majd a felhasználók, hanem többek között díjmentesen vehetik igénybe az Uber Eats, vagyis a cég étel-házhozszállítós szolgáltatását.
Vágólapra másolva!

A fix tarifa és az ingyenes Uber Eats mellett elektromos rollerek és biciklik használatára is feljogosítana a 24,99 dolláros havi előfizetés. Jelenleg többfajta csomagot is tesztel a vállalat Chicagóban és San Franciscoban, de hamarosan más városokban is megjelenhet az Uber Pass.

Az Uber azt ígéri, hogy fix tarifával utazhatnak az előfizetők, valamint az utazásaiknál kedvezményt is igénybe vehetnek majd. Emellett egy másik, olcsóbb előfizetési csomag tesztelése is zajlik.

Az Uber már előző évben bemutatta a Ride Pass szolgáltatását, amelynek megvásárlásával fix tarifát biztosíthattak maguknak az utasok. Az Uber szorzós rendszerrel működik, tehát például ünnepeken vagy nagy forgalomban megnőhet a viteldíj.

illusztráció Forrás: Imaginechina/Wei Yao

A techvállalatok, főleg azok, amelyek nem képesek profitot kicsikarni, egyre inkább az előfizetések irányába mozdulnak el, hiszen így egy stabil havi bevételforrásra tehetnek szert.